یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/14 19:22
والیبال | تیم ملی والیبال
کد خبر: 122100

طلسم ایران باز هم شکسته نشد | تیم ملی والیبال تسلیم لاجوردی‌ها شد

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار مسابقات انتخابی المپیک به مصاف ایتالیا رفت که این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد.

به گزارش رصد ورزشی : تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه انتخابی المپیک امشب از ساعت ۸ به میزبانی برزیل به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا قهرمان جهان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایتالیا به پایان رسید.

تیم ملی در این دیدار علیرضا طلوع‌کیان را به عنوان سرمربی در نیمکت تیم ملی داشت. بهروز عطایی سرمربی سابق تیم، پس از باخت ایران مقابل جمهوری چک از هدایت تیم ملی استعفا داد.

طلوع‌کیان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، جواد کریمی، مبین نصری، محمد ولی‌زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور را به عنوان لیبرو برابر ایتالیا به میدان فرستاد. محمد موسوی کاپیتان تیم ملی به دلیل اعتراض به داور در دیدار قبل یک جلسه محروم شد و در این دیدار حساس تیم ملی را همراهی نکرد.

مردان والیبال ایران با لباس قرمز مقابل ایتالیا قرار گرفتند و لیبروها نیز پیراهن سفید بر تن کردند.

ست اول ؛۲۵ بر ۲۲ به سود ایتالیا

شروع این ست با امتیاز برای ایتالیایی‌ها همراه بود، از همان ابتدا شاگردان دی‌جورجی با چند امتیاز اختلاف تیم برتر میدان بودند اما در اواسط این دیدار شاگردان طلوع‌کیان فاصله امتیازها را کم کردند. در امتیازات پایانی، هر دو تیم به نتیجه تساوی رسیدند تا بلافاصله سرمربی ایتالیا تقاضای وقت استراحت کرد. پس از آن همچنان ایتالیا تیم برتر میدان بودند تا بالاخره این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان برسانند.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایتالیا

ست دوم هم با برتری مطلق لاجوردی‌ها همراه بود، به طوری که همان دقایق ابتدایی بازی، اختلاف امتیاز بسیار زیاد شد و ایتالیا تیم برتر میدان بود. در ادامه بازیکنان ایران اختلاف امتیاز را کمتر کردند و به بازی برگشتند، به طوری که این بازی به نتیجه تساوی رسید. اما در امتیازهای پایانی ایتالیا باز نتیجه ست اول را تکرار کرد و برنده این دیدار شد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایتالیا

تیم ایران برخلاف دو ست گذشته، شروع خوبی داشتند و توانستند با ۵ اختلاف امتیاز از ایتالیا پیش افتاد. در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایتالیا به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45oenx