جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/26 03:33
اخبار پرسپولیس | پرسپولیس |نبیل باهویی
کد خبر: 124700

اخبار پرسپولیس | خبر خوش برای یحیی و پرسپولیس از نبیل باهویی پیش از دیدار با النصر

نبیل باهویی مشکلی برای همراهی پرسپولیس مقابل النصر ندارد.

به گزارش رصد ورزشی : نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس است نبیل باهویی در بازی با تاجیکستان اصلا خوب نبود نبیل باهویی حداقل تاثیرگذاری را در آخرین بازی تیمش داشت  نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس در لیست سرخ‌پوشان برای نبرد با سپاهان حضور نداشت و شایعه‌هایی در رابطه با نبیل باهویی به‌وجود آمد.

وقتی چند دقیقه قبل از بازی با سپاهان مشخص شد نبیل باهویی نه تنها در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست بلکه از لیست بازی نیز خط خورده همگان متوجه مصدومیت بد موقع این مهاجم خارجی شدند. پس از بازی نیز یحیی گل محمدی از مصدومیت مهاجم جدید پرسپولیس خبر داد.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است نبیل باهویی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است. البته نه به شدت بلکه آسیب دیدگی او خفیف است اما باید دید طی روزهای پیش رو چه روندی را طی می کند و کادر پزشکی پرسپولیس چه سیاستی را اتخاذ می کند تا اتفاقی که برای امیری رخ داد، برای نبیل باهویی تکرار نشود.

در همین راستا نبیل باهویی نیاز به چند روز فیزیوتراپی دارد و می تواند به تمرینات گروهی سرخپوشان ملحق شود. مهاجم سوئدی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با النصر را نخواهد داشت. درنهایت باید دید یحیی گل محمدی برای بازی با النصر چه تصمیمی خواهد گرفت. استفاده از نبیل باهویی در ترکیب اصلی یا استفاده از شهاب زاهدی.

هرچند با توجه به رویارویی با النصر در عربستان این احتمال هم می رود پرسپولیس بدون مهاجم تخصصی و با 6 هافبک به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/458qwm