جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/15 06:47
علیرضا بیرانوند | پرسپولیس
کد خبر: 124095

غیبت  علیرضا بیرانوند در بازی حساس پرسپولیس قطعی شد ؟ | آخرین وضعیت گلر پرسپولیس برای دیدار با استقلال تاجیکستان

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به طور قطع در دیدار با استقلال تاجیکستان در چارچوب دروازه تیمش می‌ایستد.

به گزارش رصد ورزشی : علیرضا بیرانوند به سرماخوردگی دچار شده است . دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر نقطه عطفی در کارنامه علیرضا بیرانوند بود. علیرضا بیرانوند با فاصله بهترین دروازه‌بان سال‌های اخیر فوتبال ماست. علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش ما در دو جام جهانی اخیر نقطه اتکا تیم ملی و پرسپولیس است علیرضا بیرانوند به حق یکی از بهترین‌های آسیا که هر فصل دستکش طلایی لیگ را با کلین شیت‌های متوالی به خانه می‌برد.
انتشار ویروس سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تاجیکستان ابهاماتی را درباره احتمال حضور علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر به وجود آورده است.

چهار بازیکن پرسپولیس که همراه این تیم در تاجیکستان حضور دارند در تمرین یک‌شنبه گذشته سرخپوشان غیبت داشتند و با این تیم تمرین گروهی نکردند.

با این حال تلاش پزشکان تیم در اردو باعث بهبود وضعیت علیرضا بیرانوند شده است تا دروازه‌بان تیم ملی ایران بار دیگر در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار بگیرد.

همچنین مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز مشکلی برای بازی ندارند اما وضعیت فرصاد فرجی و دانیال اسماعیلی فر در تمرین امروز دوشنبه قبل از بازی با استقلال مشخص خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت ۱۷:۳۰ سه شنبه هفته جاری در هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zvnma