دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/16 11:35
مهدی ترابی | پرسپولیس
کد خبر: 124195

مهدی ترابی غول مرحله آخر پرسپولیس برای استقلالی ها | ستاره جذاب یحیی بازهم قاتل استقلال می شود؟

به احتمال زیاد میلاد سرلک امروز مقابل استقلال تاجیکستان از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش رصدورزشی : در حالی که مهدی ترابی دو دیدار اخیر سرخپوشان مقابل الدحیل و گل‌گهر را از دست داده بود، حالا مهدی ترابی از بند مصدومیت رها شده مهدی ترابی می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. نکته مهم اینکه مهدی ترابی برای بازی گل‌گهر احساس درد داشت و حتی اردوی تیم ملی را هم به همین دلیل از دست داد اما حالا  به احتمال زیاد میلاد سرلک امروز مقابل استقلال تاجیکستان از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد و مهدی ترابی جانشین او می شود.

به گزارش طرفداری، مصدومیت و دوران نقاهت مهدی ترابی و سپس سرماخوردگی او کافی بود تا ستاره شماره 9 سرخ پوشان پس از چند بازی غیبت، به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان شده و حتی در بازی قبلی مقابل صنعت نفت نیز از لیست 18 نفره خط خورد.

اما مهدی ترابی با توجه به درمان زیر نظر کادر پزشکی با شرایط خوبی در تمرینات اخیر حاضر شده و یحیی گل محمدی را مجاب کرده که می تواند یک بار دیگر برای حضور در ترکیب اصلی روی او حساب باز کند. بر این اساس ترابی به عنوان وینگر چپ یک بار دیگر در زمین حاضر خواهد شد تا سعید صادقی به عنوان وینگر راست بازی کند.

از سوی دیگر میلاد سرلک که بلافاصله پس از طی کردن دوران مصدومیت مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی بازی کرد و عملکرد متوسطی داشت، به احتمال زیاد امروز روی نیمکت می نشیند تا سروش رفعی و مسعود ریگی بار دیگر در خط میانی به میدان بروند.

باید منتظر بود و دید این جابجایی ها نتیجه داشته و پرسپولیس می تواند با پیروزی در بازی امروز 9 امتیازی شود یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zvnd6