پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/26 12:58
هادی چوپان
کد خبر: 39671

افتخاری دیگر برای دنیای بدنسازی ایران|دعوت انگلیس از گرگ ایرانی هادی چوپان

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران به زودی برای شرکت در یک سمینار به انگلیس می رود.

هادی چوپان (زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶)[۳] بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است.هادی چوپان از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد.هادی چوپان سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. هادی چوپان تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

 هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا و چهره شناخته شده دنیای بدنسازی به زودی برای حضور در یک سمینار مرتبط با بدنسازی حرفه‌ای راهی انگلیس خواهد شد. گرگ ایرانی پس از قهرمانی در مستر المپیا در سال گذشته و بازگشت به ایران کمتر در در مجامع عمومی دیده شده و تنها به حضور در مراسم تشییع جنازه خلیل عقاب و چند مصاحبه تلویزیونی در ایام نوروز بسنده کرده است. چوپان در این مدت از طریق صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش در ارتباط بوده، ارتباطی که البته در ماه‌های اخیر چندان هم پررنگ نبوده است.

باشگاه ماسل ورکز در لندن که یکی از سرشناس‌ترین باشگاه‌های بدنسازی انگلیس است هر ماه از یک بدنساز برجسته برای برگزاری سمینارهای آموزشی دعوت می‌کند و این بار هادی چوپان به عنوان قهرمان مستر المپیا و برترین بدنساز دسته آزاد سال 2022 جهان میهمان این باشگاه بدنسازی خواهد بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zk77n