دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/23 10:54
محمد کاسبی | بازیگر سریال خوش رکاب | سریال خوش رکاب
کد خبر: 25071

حال وخیم بازیگر سریال خوش رکاب در بیمارستان | محمد کاسبی حال و روز خوبی ندارد

محمود کاسبی؛ پیرامون آخرین وضعیت برادرش محمد کاسبی گفت: «متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.

 

 

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به سبب نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بستری شده بود و بعد از مدتی با بهبود وضعیت جسمانی برای طی کردن مراحل درمان به منزل بازگشت، اما این بازیگر طی چند روز گذشته بار دیگر به سبب ضعف عملکرد قلب و آب آوردن ریه‌ها اینبار در بیمارستان عرفان بستری شده است. دختر محمد کاسبی درباره وضعیت پدرش بیان کرد که به دلیل نارسایی قلبی دوباره در بیمارستان بستری شده و این روزها تحت مراقبت است. یلدا کاسبی فرزند محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت این بازیگر که چند روزی است در بیمارستان بستری است بیان کرد: به دنبال نارسایی قلبی که پدرم داشت تعویض دریچه آئورت اسفندماه انجام شد. اما الان در ادامه این نارسایی قلبی، ریه‌ها آب آورده است. وی اضافه کرد: پدرم چند روز است در بیمارستان عرفان و در بخش آی‌سی‌یو تحت درمان است. عملکرد عضلات قلب در پی این نارسایی ضعیف شده بود و پزشکان سعی دارند با داروها راه حلی پیدا کنند. کاسبی در ادامه درباره وضعیت پدرش اظهار کرد: می‌خواهم دعا کنید، ضربان قلب بالاست و پدرم تحت مراقبت است.

محمد کاسبی

در حوزه شرایط درمان به شکل مستمر با خانواده محمد کاسبی در ارتباطیم

همچنین سیدعباس عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: از زمان بازگشت محمد کاسبی بازیگر پیش‌کسوت و گران‌مایه سینما؛ تئاتر و تلویزیون ایران به منزل بنا به سفارش و توصیه پزشکان کار فیزیوتراپی او را به شکل مستمر انجام دادیم و بر همین اساس به شکل مستمر پیگیر وضعیت جسمانی او بودیم.

 در حال حاضر نیز خبر بستری مجدد این بازیگر پیش‌کسوت به‌دلیل نارسایی قلبی به دست ما رسیده و در حال گفت‌وگو با خانواده و دختر این بازیگر برای طی کردن مراحل درمان هستیم

محمد کاسبی

عظیمی ضمن درخواست دعا از سوی تمامی مردم ایران برای بهبود حال این بازیگر پیشکسوت کشور یادآور شد: با توجه به وضع جسمانی استاد، وقوع چنین اتفاقی را از پیش در نظر داشتیم و تمامی امکانات برای پیگیری وضعیت استاد را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

 محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون خوش رکاب، صاحبدلان، سه در چهار و سرّ دلبران.

 یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی به حضور وی در سریال صاحبدلان باز می‌گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z968a