دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/26 09:15
کد خبر: 38620

صبر تاج تمام شد / جلسه فوری تاج برای تعیین تکلیف این موضوع + جزئیات

مسئولان فدراسیون فوتبال در حال برگزاری جلسه با مقامات کمیته ملی المپیک هستند تا تصمیماتی در خصوص تعیین تکلیف تیم فوتبال امید به عمل آورند.

در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، فدراسیون فوتبال به اولتیماتوم داده شده است که تکلیف تیم ملی امید را مشخص کند؛ در غیر این صورت، تیم فوتبال امید از لیست رشته‌های اعزامی به این بازی‌ها حذف خواهد شد. به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال و تاج این اولتیماتوم را جدی گرفته و در حال حاضر در جلسه با مسئولان کمیته ملی المپیک به بحث تکلیف تیم ملی فوتبال امید می‌پردازد.

این جلسه در محل کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به همراه محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال، حبیب کاشانی، در این جلسه حضور دارند و از کمیته ملی المپیک هم محمود خسروی وفا و مناف هاشمی شرکت کرده‌اند.

پیش از این کمیته ملی المپیک بارها نسبت به بلاتکلیفی تیم امید گلایه کرده بود و حتی قرار بود سال گذشته کاشانی به طور رسمی به عنوان سرپرست تیم امید معرفی شود که این کار انجام نشد اما به نظر می‌رسد  در این جلسه بالاخره تکلیف کادر تیم امید مشخص شود.

 حمید سجادی، وزیر ورزش نیز در جلسه ستاد عالی بازی‌ها اعلام کرد که باید تا ۹ اردیبهشت تکلیف تیم امید برای اعزام مشخص می‌شود.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzqod