یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/23 00:57
قیمت تیبا
کد خبر: 41044

جدیدترین قیمت تیبا، کوئیک و ساینا | قیمت محصولات سایپا در بازار+ جدول

ارزیابی‌ بازار حاکی از آن است که سایپایی‌ها از جمله قیمت تیبا کاهش 9 تا 18 میلیونی را تجربه کردند تا به این طریق شاهد تداوم افت قیمت خودرو باشیم.

قیمت تیبا در بازار کاهش پیدا کرد. قیمت تیبا صندوق دار در بازار امروز خودرو کاهش پیدا کرد. قیمت تیبا شاهد کاهش 15 درصدی قیمت بود. قیمت تیبا در روزهای اخیر شاهد نوسان بوده است.

به گزارش اکوایران، گفته فعالان بازار خودرو معتقدند این کاهش پیرو تصویب کلیات لایحه واردات خودروهای کارکرده صورت گرفته است. با تصویب کلیات لایحه واردات خودروهای کارکرده بهارستان‌نشین‌ها امیدوارند با تصویب دو فوریت کلیات این مصوبه تعادل به بازار خودرو باز خواهد گشت و با این شرایط شاهد کاهشی شدن قیمت در بازار خودروهای داخلی خواهیم بود.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» در بازار بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و کاهش 18 میلیونی را تجربه کرد و افت قیمت «تیبا صندوقدار» هم در بازار به 15 میلیون رسید.

قیمت تیبا

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 522 میلیون تومانی شد و کاهش 18 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز   «کوییک‌R» در بازار 310 میلیون تومان شد و افت 9 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 306 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و کاهشی 12 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 300 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 15 میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 320 میلیون تومان دست به دست شد و افت 10میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 303میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت 12 میلیونی را تجربه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wze8d