چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/21 15:18
نفیسه روشن | شغل نفیسه روشن
کد خبر: 121144

شغل خیابانی نفیسه روشن بعد از بازیگری! | نفیسه روشن به کجا می رود؟

جدیدترین عکسی از نفیسه روشن در یک کافه خیابانی مشاهده می کنید.

نفیسه روشن (زادهٔ 13 اردیبهشت 1361) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای نفیسه روشن با بازی در مجموعهٔ روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال 1382 به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید  نفیسه روشن که همواره با رنگ چشم‌هایش توجه زیادی را جلب می‌کرد، این‌بار با تزریقات زیاد بوتاکس به صورتش نگاه مردم و رسانه‌ها را به خود دوخت. نفیسه روشن با انجام اعمال زیبایی بر روی صورتش، چهره‌ای جدید برای خود ایجاد کرده، به حدی که شاید در نگاه اول قابل شناخت نباشد. بسیاری از مخاطبان او معتقدند که نفیسه روشن دلنشینی چهره‌اش را از بین برده است.

\r\n\r\n

\"\"

\r\n\r\n

نفیسه روشن در فضای مجازی

\r\n\r\n

چند سالی می شود که تبلیغ های اینستاگرامی بسیار پر درآمد شده و خانم های بازیگر هم از این روش عقب نمانده و استفاده می کنند. البته در این روز های کرونایی خرید های آنلاین به دلیل راحتی و عدم حضور در مکان های عمومی روشی درست است اما یکسری از اشخاص رقم هایی بسیار بالا برای انجام تبلیغ دریافت می کنند که قطعا هنرمندان از این دسته افراد نیز هستند.

\r\n\r\n

نفیسه روشن هم به تازگی خیلی ریز و زیر پوستی با انتشار عکسی از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را نیز انجام داده است.

\r\n\r\n

 مصاحبه با نفیسه روشن

\r\n\r\n

ساعتی با نفیسه روشن نشستیم و از زندگی با یک خلبان، سفر و کار و زندگی و ... پرسیدیم؛ گفتگویی که همه چیز در آن وجود دارد.

\r\n\r\n

نفیسه روشن زندگی با یک خلبان چطور است؟

\r\n\r\n

- زندگی با یک خلبان خیلی سخت است. یکی از مثال هایش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

\r\n\r\n

فصل هایی مانند تابستان یا عید نوروز. گاهی اوقات من، هم مرد خانه ام و هم زن خانه. یکسری مسئولیت ها بر دوش خود من است. اوایل ازدواج پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر می نشستم که خودش بیاید بدهد اما بعد از یک مدت متوجه شدم که پرداخت نکردن قبض ها می تواند منجر به قطع شدن آب و برق شود. (خنده) خیلی سخت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wxyjr