سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 30 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/15 17:36
نساجی | هواداران نساجی
کد خبر: 124144

اخبار ورزشی | هواداران نساجی بدانند بازیکنان مقصر هستند

مدافع نساجی در مقابل شعارهای هواداران تیم قائمشهری علیه سید مهدی رحمتی، از سرمربی تیم خود حمایت کرد.

به گزارش رصدورزشی :  وحید محمدزاده پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران مقابل نوبهار ازبکستان اظهار داشت: ابتدا از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که گل‌های بچگانه می‌خوریم و در این مسابقه هم روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. هواداران بدانند ما بازیکنان مقصر هستیم، نه سید مهدی رحمتی؛ او مربی خوبی است.

«هواداران به ما زمان بدهند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خوب بازی می‌کنیم، اما غافلگیر می‌شویم و باید تمرکز و تلاش کنیم. لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم، اما جایگاه ما در جدول لیگ برتر با کسب دو نتیجه خوب بهتر می‌شود. گل سوم حاصل اشتباه من بود، نه رحمتی. نساجی برای قهرمانی بسته نشده و بازی‌ها را به‌خاطر اشتباهات خودمان و عدم تمرکز از دست می‌دهیم که این مسئله هم بالأخره حل می‌شود. عروسی بالأخره به کوچه ما هم می‌آید!

مدافع نساجی با اشاره به شعارهای هواداران این تیم علیه سید مهدی رحمتی گفت: من شرمنده هواداران هستم. آنها تا تهران آمده‌اند و دوست دارند نساجی پیروز شود. این مسئله در همه جای دنیا طبیعی است، اما توقع دارم صبورتر باشند. سر دادن شعار «حیا کن، رها کن» از دقیقه 10، چیزی را درست نمی‌کند و به بازیکنان و هواداران انرژی منفی منتقل می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wxe5r