دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/03 05:05
جواد نکونام
کد خبر: 125844

وقتی جواد نکونام مدل بود | عکس در کت و شلوار انزوباری

آیا می دانستید جواد نکونام سرمربی کنونی استقلال ۹ سال قبل مدل شرکت انزو بوده است؟

 به گزارش رصد ورزشی: جواد نکونام سرمربی کنونی استقلال ۹ سال قبل در چنین روزهایی ایفاگر نقش مدل تبلیغاتی برای شرکت پوشاک انزو بود. کمپانی انزو وقتی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بود از او برای تبلیغات کت و شلوار خود استفاده کرد. جواد نکونام در آن مقطع یکی از بازیکنان تیم اوساسونا بوده که اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم داشت. البته در کنار جواد نکونام دو بازیکن دیگر اوساسونا هم به عنوان سفرای تبلیغاتی انزو باری کت‌وشلوارهای این برند را بر تن کردند.
استفاده از بازیگران و ورزشکاران برای تبلیغات به‌ویژه تبلیغات پوشاک در تمام دنیا امری کاملا مرسوم است و به‌ویژه سلبریتی‌های قدبلند همواره موردتوجه کمپانی‌های تولید پوشاک هستند.

کمپانی پوشاک انزو باری طی روزهای پایانی سال ۲۰۱۴ میلادی از سفرای تبلیغاتی جدید خودش رونمایی کرد و جواد نکونام کاپیتان آن‌زمان تیم ملی و سرمربی کنونی استقلال هم یکی از همین افراد بود که به عنوان مدل همکاری خودش با این کارخانه تولید لباس را به صورت رسمی اعلام کرد.

عکس نکونام در حالی که کت و شلوار تولیدی انزو باری را بر تن داشت، روز سوم دی ماه سال ۱۳۹۳  منتشر شد و همان‌زمان نوشتیم این تولیدی مطرح قبلا هم به نکونام برای همکاری پیشنهاد داده بود. از قرار معلوم با توجه به این‌که انزوباری روی مارکت اسپانیا در آن زمان سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده بود و جواد نکونام به واسطه حضور موفقیت‌آمیز در تیم اوساسونا یکی از چهره‌های محبوب منطقه پمپلونا محسوب می‌شد، مدیران کمپانی مذکور تاکید داشتند تا با این بازیکن ایرانی قرارداد ببندند. البته غیر از نکونام، در آن مقطع دو بازیکن دیگر اوساسونا هم به عنوان سفرای تبلیغاتی انزو باری کت‌وشلوارهای این برند را بر تن کرده و برایش تبلیغ کردند.

جواد نکونام


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wwzn5