شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/01 11:46
پرسپولیس | سپاهان
کد خبر: 125120

شانس به پرسپولیس رو کرد ؟ | پرسپولیسی ها امیدوار به تکرار اتفاقات فصل قبل

پرسپولیسی ها امیدوارند اتفاقات فصل قبل دوباره برای این تیم تکرار شود.

پرسپولیس درحالی باید در یک بازی حساس به مصاف النصر برود که آخرین بازی این تیم با شکست مقابل سپاهان در لیگ همراه بود. پرسپولیس نیاز مبرمی به امتیازات بازی مقابل النصر دارد ولی نتایج بازی های اخیر این تیم هواداران را نگران کرده است. پرسپولیس ۴ بازی است که نبرده و همین موضوع فشار زیادی را روی پرسپولیسی ها ایجاد کرده است. با این حال آن ها امیدوارند اتفاقات لیگ نوزدهم و همچنین فصل قبل برای آن ها تکرار شود.

پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ نوزدهم و زمان هدایت گابریل کالدرون مقابل سپاهان در تهران شکست خورد تا خیلی ها از این تیم نا امید شوند. با این حال بعد از آن بازی پرسپولیس اوج گرفت و در نهایت هم با کالدرون قهرمان نیم فصل شد و در پایان فصل هم یحیی گل محمدی موفق شد قرمزها را قهرمان لیگ کند. فصل قبل هم در اسفند ماه پرسپولیس در تهران به سپاهان باخت تا امید این تیم برای قهرمانی به حداقل برسد.

با این حال بعد از آن بازی و تعطیلات سال نو، پرسپولیس با یحیی گل محمدی کاملا متحوب شد و اوج گرفت. سرخ پوشان همه بازی های خود را بردند و در نهایت همه جام های ممکن را در فصل قبل مال خود کردند. حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند بعد از شکست مقابل سپاهان و البته حواشی مختلفی که برای این تیم بعد از این دیدار به وجود آمد، اتفاقات فصل قبل و لیگ نوزدهم تکرار شود و پرسپولیس بعد از باخت به سپاهان اوج بگیرد و بتواند نتایج خوب سال های اخیر ار دوباره تکرار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wwolx