جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/28 04:47
شهاب زاهدی | پرسپولیس
کد خبر: 122965

شهاب زاهدی پس از هت تریک چه گفت ؟ | درخشش ستاره ای که همه پرسپولیسی ها را ناامید کرده بود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌هایی که به ثمر رساندم نتیجه زحمات کادرفنی و بازیکنان بود.

شهاب زاهدی خرید محبوب یحیی استو. شهاب زاهدی مهاجم تیم پرسپولیس است شهاب زاهدی با گلزنی در بازی با گل‌گهر سه امتیاز حساس را برای این تیم به ارمغان آورد، شهاب زاهدی بار دیگر شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد شهاب زاهدی توانست در دیدار با پیکان دومین بار گل بزند
شهاب زاهدی پس از هت‌تریک و پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر که بازی را بردیم چون ۳ امتیاز چنین مسابقاتی خیلی مهم است. آنها خیلی خوب کار و در بعضی از صحنه‌ها ما را اذیت کردند اما خداراشکر که توانستیم ببریم.

وی در واکنش به این موضوع که روزهای سخت ابتدای فصل سپری شد و شهاب زاهدی متفاوتی را در پرسپولیس می‌بینیم، عنوان کرد: این نتیجه زحمات کادرفنی، بازیکنان و در نهایت خودم است. همه بچه‌ها در مسیر خوبی قرار دارند و هر کدام از ما بیشتر کار می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. با توجه به پستی که دارم نتیجه زحمات بازیکنان را تمام می‌کنم و خداراشکر امروز این کار را خوب انجام دادم.

مهاجم پرسپولیس درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان خاطرنشان کرد: اگر کیفیت چمن بهتر بود هواداران بازی بهتری می‌دیدند. در بعضی از صحنه‌ها نمی‌توانستیم در نیمه اول گردش توپ داشته باشیم. آن طور که انتظار داشتیم زمین خوب نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qq8gn