شنبه 06 مرداد 1403 - 27 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/08 03:00
پرسپولیس | دیدار پرسپولیس مقابل النصر
کد خبر: 125441

مشکل پرسپولیس در بازی با النصر مشخص شد | پرسپولیس این ستاره را نداشت

نمایش شب گذشته پرسپولیس مقابل النصر قابل ستایش بود.

به گزارش رصد ورزشی : نمایش شب گذشته پرسپولیس مقابل النصر قابل ستایش بود. تیم های پرسپولیس و النصر عربستان در حالی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل تمام شد. فارغ از نتیجه پرسپولیس، سرخ پوشان پرسپولیس نمایش قابل تحسینی داشتند.

هرچند النصر ده نفره بود و نباید این نکته را فراموش کرد ولی در کل تیم پرسپولیس در بخش های مختلف به جز خط حمله بی نقص کار کرد، چه در فاز دفاعی و دروازه برای ثبت کلین شیت و چه در خط هافبک برای موقعیت سازی ولی پرسپولیس شب گذشته از نبود یک مهاجم تمام کننده رنج برد.

واقعیت این است پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ یا به قول فوتبالی ها یک قاتل بالفطره ندارد که از توپ های مرده گل بسازد، حالا توپ های مرده بماند، موقعیت های خیلی خوب هم شب گذشته برای مهاجمان پرسپولیس درست شد که اگر آن ها فقط ذره ای هوشیار بودند، می توانستند پرسپولیس را به گل برسانند ولی موقعیت ها یکی پس از دیگری سوخت تا حسرت نقل و انتقالات همچنان برای سرخ ها باقی بماند.

شهاب زاهدی با وجود اینکه نمایش خوبی داشت اما یک مهاجم تمام کننده نیست و باید به عنوان مهاجم دوم به کار گرفته شود و از سوی دیگر نبیل باهویی فرسنگ ها با آن چیزی که سرخ ها انتظارش را دارند فاصله دارد.

به هرحال تیم یحیی گل محمدی شب گذشته نمایش خوبی داشت ولی در نهایت با امتیاز، عربستان را ترک کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qpayj