چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/28 17:59
برانکو ایوانکوویچ
کد خبر: 127441

معمای برانکو ایوانکوویچ | به ایران می آید اما نه به عنوان سرمربی پرسپولیس!

برانکو ایوانکوویچ امروز به طور نهایی به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

به گزارش رصدورزشی - برانکو ایوانکوویچ  حاضر نشد سرمربی پرسپولیس شود. برانکو ایوانکوویچ برای خود برنامه های دیگری دارد. برانکو ایوانکوویچ در حالی به پرسپولیس پاسخ منفی داد که باشگاه چند روز پیش بدهی مالیاتی او را پرداخت کرده بود. برانکو ایوانکوویچ اکنون سرمربی تیم ملی عمان است. اما برانکو ایوانکوویچ شاید به ایران بیاید اما نه به عنوان سرمربی پرسپولیس.

به گزارش طرفداری ،  باشگاه پرسپولیس امروز به طور رسمی اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد قرمزها را رد کرده است و قرار نیست به ایران بیاید.

نام برانکو ایوانکوویچ برای هواداران پرسپولیس یعنی تداعی خاطرات خوب. پس از مشکلات قرمزها در لیگ بیست و سوم و جدایی یحیی گل محمدی از این تیم، عده زیادی از هواداران خواهان بازگشت مرد کروات به نیمکت این تیم بودند. برانکو گزینه اول مدیران پرسپولیس هم بود اما درنهایت پیشنهاد قرمزها را رد کرد.

درست در روزهایی که پرسپولیس با یحیی گل محمدی در لیگ کار خود را دنبال می کرد، مصاحبه های برانکو بوی بازگشت به ایران را می داد و عده زیادی بر این باور بودند که پس از رفتن یحیی، برانکو با اشتیاق زیاد به پرسپولیس بازمی گردد.

پس از انجام دور اول مذاکرات، وویسی از برانکو ایوانکوویچ در شبکه های اجتماعی پخش شد. برانکو در این وویس تاکید کرده بود به دلیل مشکلات شخصی به ایران نمی آید. 

هواداران پرسپولیس اما فشار زیادی روی باشگاه گذاشتند که بار دیگر با برانکو وارد مذاکره شوند و قرمزها نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کردند این پایان کار نیست و بار دیگر با برانکو صحبت خواهند کرد.

در همان روزها، پیامی از چلنگر که امین برانکو در ایران است، منتشر شد. برانکو از طریق چلنگر تاکید کرده بود پرسپولیسی ها باید حسن نیت خود را نشان بدهند و این امید به همه تزریق شد که هنوز پرونده بازگشت برانکو بسته نشده است‌.

باشگاه پرسپولیس نیز مهم ترین گام را برداشت؛ حل مشکل مالیات برانکو، قسط بندی مالیات و جریمه دیرکرد آن. درویش با این کار حسن نیت خود را نشان داد و هم پاسخ فشار هواداران را داد. پیغام هایی هم که از سوی برانکو پیش تر دست به دست شده بود، این نوید را می داد پس از حل مشکلات مالیاتی به ایران بازمی گردد.

رضا درویش به امید توافق نهایی با برانکو راهی قطر شد اما مرد کروات پیشنهاد پرسپولیس را بار دیگر رد کرد. نه به آن نخ دادن ها و نه به این رد پیشنهاد! مشخص است که نیت برانکو از ادامه این بازی حل مشکل مالیاتی اش بود اما با چه هدفی؟

آیا برانکو ایوانکوویچ چشم به نیمکت تیم ملی دارد و با حل مشکل مالیاتی گمان کرده مسیر بازگشت به ایران هموار می شود؟ اما در حال حاضر امیر قلعه نویی حمایت تمام قد فدراسیون فوتبال را دارد و قرار نیست هیچ تغییری در کادر تیم ملی رخ دهد که برانکو با این امید به دنبال حل مشکل مالیاتی بوده باشد.

اخیرا اما صحبت هایی مطرح شده که داشتن بدهی مالیاتی در ایران، در کرواسی نیز ممکن است برای برانکو ایوانکوویچ مشکل ساز شود و او به همین خاطر اصرار به حل مشکل مالیاتی داشته!

با این حال هدف پروفسور هرچه که بوده، پرسپولیس زمان زیادی را برای انتخاب جایگزین یحیی از دست داده و این امیدهای واهی برانکو آن هم به هوادارانی که عاشقانه دوستش دارند، دور از انصاف بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qp9xa