شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/21 01:13
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 41889

آشنایی با بهترین شرکت باربری تهران به شهرستان

یکی از خدماتی که به صورت همیشگی مورد نیاز تولیدکنندگان و صنایع می باشد خدمات باربری و حمل و نقل کالا است که امکان حضور در نقاط مختلف کشور را برای آنها فراهم می نماید. علاوه بر صنایع ، در بسیاری از موارد اشخاص عادی نیز برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل خود به شهرستان های مختلف نیاز به خدمات باربری و انتقال کالا دارند و این گستردگی نیاز ها سبب شده است که خدمات باربری قسمت جدا ناشدنی از زندگی ما باشد.

یکی از خدماتی که به صورت همیشگی مورد نیاز تولیدکنندگان و صنایع می باشد خدمات باربری و حمل و نقل کالا است که امکان حضور در نقاط مختلف کشور را برای آنها فراهم می نماید. علاوه بر صنایع ، در بسیاری از موارد اشخاص عادی نیز برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل خود به شهرستان های مختلف نیاز به خدمات باربری و انتقال کالا دارند و این گستردگی نیاز ها سبب شده است که خدمات باربری قسمت جدا ناشدنی از زندگی ما باشد.

از آنجایی که باربری های بدون مجوز و افراد غیر متخصص در حمل و نقل کشور بسیار زیاد هستند تصمیم گرفتیم که یکی از قوی ترین و معتبر ترین تیم های حمل و نقل کشور را در این مقاله به شما عزیزان معرفی نماییم.

با توجه به حساسیت موضوع خدمات باربری و حمل و نقل کالا انتخاب یک شرکت باربری و حمل معتبر و متخصص از مهمترین موارد میباشد که در هزینه های حمل و نقل نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر شرکت ها ، انتقال محموله ها در ابعاد و تناژ و انواع مختلف را از همه نقاط کشور در اسرع وقت در دستور کار خود خواهد داشت.

آنی بار به عنوان برترین باربری سال 1401 با کمترین هزینه های حمل و نقل امکان انتقال فوری کالا و محموله های شما را فراهم خواهد نمود. در ادامه به بررسی خدمات و ویژگی های آنی بار می پردازیم .

چه نوع محموله و کالاهایی از تهران به شهرستان ارسال می شوند ؟

از آنجایی که آنی بار یکی از متخصصی زبده در ارسال بار و کالا از تهران به همه شهر ها و شهرستان ها می باشد هیچگونه محدودیت خاصی در ارسال محموله ها وجود ندارد. اما برخی محموله ها بر اساس شرایط و قوانین دچار ممنوعیت های حمل و نقل و جابجایی هستند و یا برای انتقال آنها نیاز به مجوز های خاصی است .

 

محموله های که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشند :

  • انواع اثاثیه و لوازم منزل نو و کارکرده
  • انواع لاستیک و پلاستیک
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • ارسال ماشین آلات راهسازی و ساختمانی
  • حمل و نقل تولیدات کارخانجات
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

 

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اصفهان و انتقال محموله های مواد غذایی می توانید از طریق آنی بار در هر ساعت از شبانه روز درخواست باربری خود را ثبت نمایید. آنی بار از طریق شماره 57669-021 در تمامی ساعات آماده همکاری با شما عزیزان است.

 

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران به شهرستان با انواع خودروی باری.jpg

 

باربری به شهرستان ها با انواع خودروی باری

برای خدمات تهران به شهرستان و انتقال محموله های مختلف و ارسال کالا به صورت بین شهری ، همه روزه آنی بار انواع خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال محموله های مختلف با بهترین کیفیت برای شما فراهم شود.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

 

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

یکی از خودروهای باربری که برای انتقال محموله های فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی کمرشکن است . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به مشهد و انتقال یک دستگاه با وزن 50 تن ، امکان استفاده از تریلی های عادی وجود ندارد و باید از طریق کمرشکن استفاده نمود که نیاز به اخذ مجوز های خاص نیز می باشد.

 

C:\Users\Benyamin\Desktop\حمل و نقل بین شهری کالا با انواع خودروی باربری.jpg

 

باربری به شهرستان با انواع کامیون

یکی از خودروهایی که در خدمات باربری به شهرستان ها مورد استفاده قرار میگیرد کامیون است. کامیون ها نیز برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ابعاد کوچکتری که نسبت به تریلی ها دارند برای انتقال محموله های با حجم و وزن کمتر بسیار مناسب هستند.

 

در مجموعه آنی بار برای باربری به نقاط مختلف کشور کامیون های زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

 

  • کامیون تک ( 10 تن )
  • کامیون جفت ( 15 تن )
  • کامیون 911

 

خدمات تخصصی باربری با کامیون به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه معتبر آنی بار انجام میشود و با امنیت کامل محموله های شما منتقل می شوند به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شیراز با انواع کامیون تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. . برای مشاوره یا ثبت سفارش فقط کافیست با شماره 5 رقمی انی بار ( 57669-021 ) در تماس باشید .

 

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران به شهرستان با کامیون.jpg

 

باربری تهران به شهرستان با نیسان وانت

 

همانطور که می دانید نیسان وانت یکی از بهترین خودروهای باربری برای انتقال محموله های کم وزن و کم حجم می باشد . از همین جهت مجموعه آنی بار برای این نیاز شما به صورت روزانه تعداد زیادی از نیسان وانت ها را در اختیارتان قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل نمایید .

باربری و حمل و نقل با نیسان وانت برای انتقال محموله های با وزن زیر 2 تن انجام میشود و انواع کالاهای تجاری و صنعتی قابل ارسال هستند .

نیسان وانت های آنی بار برای همه شهر ها و شهرستان های کشور به صورت تخصصی در اختیار شما قرار میگیرند .

 

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران به شهرستان ها با نیسان وانت.jpg

 

معتبر ترین باربری تهران به شهرستان با بهترین بیمه نامه

 

همانطور که می دانید محموله های مختلف چه کم ارزش و چه پر ارزش باید برای اطمینان از حفظ سلامت و سرمایه صاحبین آنها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند تا در صورت بروز حوادث و خسارات امکان جبران آن فراهم باشد.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از تهران به شهرستان از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه صاحبین بار در اسرع وقت خسارات خود را دریافت نمایند.

از همین جهت ، شرکت حمل و نقل آنی بار از بیمه ایران برای انتقال کالاها استفاده می نماید که کاملترین میزان پوشش بیمه را فراهم نموده است.

برای کاهش هزینه های حمل و نقل شما عزیزان ، مجموعه آنی بار برای باربری تهران به شهرستان ها بیمه نامه را تا سقف مشخصی به صورت رایگان ارائه می نماید.

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به بندرعباس می توانید تا 100 میلیون تومان از بیمه رایگان مجموعه آنی بار بهره مند شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qe6jp