دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/22 15:17
کد خبر: 38362

تیپ و استایل مردانه و خاص احمدرضا عابدزاده در اروپا + عکس

احمدرضا عابدزاده، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، با انتشار یک تصویر در صفحه شخصی خود، استایل و تیپ جدید خود در اروپا را به نمایش گذاشته است.

یکی از اسطوره‌های محبوب فوتبال کشورمان که به ندرت در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، چند روزی است با تولید محتوای جالب خود سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. اغلب کسانی که احمدرضا عابدزاده را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، همواره از کم فعال بودن او در این حوزه شکایت داشته‌اند.

البته هستند طرفدارانی که رمز محبوبیت و موفقیت این ستاره سابق را عدم فعالیت های حاشیه ای او در فضای مجازی می دانند.

 استایل و تیپ جالب احمدرضا عابدزاده در اروپا

با این وجود در روزهای اخیر عقاب آسیا با انتشار تصاویری پی در پی از خودش مخاطبین ناراضی اش را راضی کرده است.

در همین راستا کاپیتان سابق تیم ملی در تازه ترین تصویری که از خودش منتشر کرده از استایل و تیپ جذاب اش در اروپا رونمایی کرده است.

به عقیده اغلب هواداران فوتبال احمدرضا عابدزاده در ۵۶ سالگی هنوز با حفظ آمادگی جسمانی و استایل حرفه ای اش یکی از خوشتیپ ترین پیشکسوتان فوتبال کشور است.

احمدرضا عابدزاده به یاد عقاب آسیا بودن اش افتاد!

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال و همچنین دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس تهران است.

البته عملکرد درخشان عابدزاده در بازی های آسیایی ۱۹۹۰ پکن باعث شد که او تا به امروز با لقب افسانه ای عقاب آسیا در میان طرفداران فوتبال در ایران شناخته شود.

همچنین این پیشکسوت محبوب فوتبال با ۷۸ بازی ملی و دریافت تنها ۵۲ گل رکوردی کم نظیر از خودش در دنیای فوتبال باقی گذاشته است.

هر چند برخی از اهالی فوتبال اعتقاد دارند احمدرضا عابدزاده یکی از محبوب ترین و بهترین بازیکنان چهار دهه اخیر فوتبال ایران است.

با این تفاسیر حالا کاپیتان سابق فوتبال با انتشار تصویر خاطره انگیزی در اینستاگرام اش توجه کاربران را جلب کرده است.

عقاب آسیا با نمایش تصویری از چهره اش در دوران جوانی هواداران پر و پا قرص اش را دلتنگ بازی های بی نظیر اش در زمین فوتبال کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrogk