دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/23 00:02
ازدواج
کد خبر: 41038

با چه مردانی نباید ازدواج کرد؟ | با این مردان ازدواج کنید بدبخت می شوید

همه دوست دارند عشق را تجربه کنند و با کسی که دوستش دارند زندگی مشترکی را آغاز کنند و ازدواج کنند و به احتمال زیاد فرزندی داشته باشند اما آیا هر کسی برای ازدواج مناسب است؟

 داشتن زندگی مشترک با کسی که دوستش داریم و ازدواج و داشتن فرزند شاید آرزوی بسیاری از افراد در سراسر دنیا باشد، اما آیا به‌راستی با هر کسی می‌توان ازدواج کرد؟ ازدواج با برخی افراد می تواند باعث بدبختی شما شود. پس توصیه می شود با افرادی که ویژگی های زیر را دارند ازدواج نکنید.

مسلم است که هر مرد یا زنی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای ازدواج باشد و برخی اصلا برای ازدواج و زندگی مشترک ساخته نشده‌اند. در این نوشته می‌خواهیم در مورد مردان و آن دسته از آن‌ها که برای ازدواج مناسب نیستند با شما سخن بگوییم و درمورد آن‌ها بنویسیم.

هر کسی برای ازدواج معیار‌هایی دارد. زنان در دوران آشنایی با مردی که می‌خواهند ازدواج کنند باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشند و باید بدانند با چه مردانی نباید ازدواج کنند. بسیاری گمان می‌کنند، چون فلانی انسان و فرد و یا حتی دوست خوبیست پس می‌تواند شوهر و همسر خوبی هم باشد، اما این موضوع اصلا درست نیست. میان یک انسان و مرد خوب بودن تا شوهر خوب بودن از زمین تا آسمان فاصله است.

داشتن برخی از ویژگی‌های اخلاقی در مردان می‌تواند زندگی و ازدواج را برای همیشه به کامتان تلخ کند تا اندازه‌ای که نتوانید یک روز زیر یک سقف با آن مرد زندگی کنید.

مهم‌ترین اصل در یک رابطه سالم و هدف‌مند احترام متقابل و نشان دادن توجه به یکدیگر، کمک به پیشرفت هم و گذراندن زمان‌هایی لذت بخش است. اگر وارد رابطه‌ای شده اید که مردتان کمتر در دسترس است، به ندرت با شما تماس میگیرد، تلاشی برای جلب توجه و خوشحال کردن شما نمی‌کند، زمان دلتنگی، ناراحتی یا جر و بحثتان بیشتر از زمانی است که به شما خوش میگذرد، احساس امنیت یا دلخواه بودن ندارید، یا مردی که با او در ارتباط هستید به جای تعریف و تمجید و توجه به شما بیشتر در حال ایراد گرفتن یا مقایسه شما با دیگران است، مسلما وارد یک رابطه سمی شده اید که برای خوشبختی آینده شما خطرناک است. برخی خصوصیات اخلاقی مردان، به شما نشان میدهد که این فرد نمیتواند شوهر خوبی باشد و نمیتوانید به او تکیه کنید

در ادامه ویژگی‌های اخلاقی مردانی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید را با شما در میان می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

بسیاری از زنان می‌دانند که هر مردی برای ازدواج مناسب نیست بنابراین یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در ذهن خانم‌ها به‌ویژه هنگامی‌که وارد رابطه‌ای برای شناخت و ازدواج شوند به‌وجود می‌آید این است که با چه مردانی نباید ازدواج کنیم؟ یا این که ازدواج با چه مردانی خطرناک است و می‌تواند منجر به شکست در ازدواج و ناراحتی‌های آینده شود.

ازدواج با مرد دروغ‌گو

مردانی که برای رسیدن به اهدافشان به راحتی دروغ میگویند یا حتی برای شوخی و مسخره کردن طرف مقابل از دروغ استفاده می‌کنند احتمال این که بالاخره کارتان را به دادگاه بکشانند زیاد است. این مردان همیشه در دنیایی خیالی زندگی می‌کنند و معمولا دروغ‌هایشان را فراموش می‌کنند یا آن را بسیار ناچیز و بی‌اهمیت جلوه می‌دهند به‌گونه‌ای که در نهایت این شما هستید که گناه‌کار و مقصر خواهید شد.

ازدواج با مرد وابسته

مردی که اعتمادبه‌نفس پایینی دارد و به طور افراطی نیاز دارد کسی از او مراقبت کند. چنین فردی توانایی تصمیم گیری درستی ندارد و حتی برای کوچکترین کار‌ها باید از دیگران تایید بگیرد. چنین فردی به دلیل ترس از رها شدن با کسی مخالفت نمیکند و سعی میکند برای محبوب شدن، همه جا خودش را موافق نشان دهد.

این افراد با وجود اعتماد به نفس پایین، ظاهر بسیار مهربانی دارند که میتواند در دوران آشنایی برایتان بسیار خوشایند باشد به طوری که وابستگی اش را ندیده بگیرید، ولی بعد از ازدواج تبدیل به بزرگترین مشکل شما خواهد شد، چون تبدیل به شوهری میشود که همه توانش را به کار می‌گیرد که همه را از خود راضی نگه دارد و هیچ گاه نظر مستقلی ندارد و نمی‌تواند به تنهایی برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد.

ازدواج با مرد بچه‌ننه و مامانی

برخی مردان تا ابد به مادرشان وابسته اند و تنها راه سازش با آن‌ها جا کردن خودتان در دل مادرشان است وگرنه زندگیتان با ناراحتی زیادی همراه خواهد شد و به قولی بدبخت می‌شوید. این مردان به اصطلاح پسر خوب مامان هستند و از نظر روانی به مادرشان وابسته اند و رضایت هیچ کس بیشتر از مادرشان برایشان اهمیت ندارد و برای انجام هر کاری نیاز به نظر و مشورت مادرشان دارند بنابراین همیشه نظر مادر شوهر تعیین کننده تصمیمات مهم زندگی شما حتی مسافرت رفتنتان خواهد بود.

به هیچ عنوان تصور نکنید توانایی تغییر چنین مردی را خواهید داشت. تنها راه شما برای داشتن آرامش در زندگی با چنین مردی این است که با او همراه شوید و گوش به حرف مادرش باشید.

این مردان نیازمند تایید مادر یا حتی خواهرشان هستند و اهمیت نظر شما همیشه بعد از این افراد خواهد بود و بدون نظر آن‌ها نمیتوانید قدم از قدم بردارید و کوچکترین حرف‌ها و اختلافات زناشویی شما به سرعت به گوش خواهر شوهر و مادرشوهرتان خواهد رسید و همیشه رد پایشان در زندگی و اختلافات شما کاملا مشهود است و نمیتوانید یک زندگی مستقل دو نفره داشته باشید.

ازدواج با مرد بهانه گیر و نق نقو

این مردان همیشه ناراحت و کلافه هستند و دنبال بهانه گیری اند و به ندرت پیش می‌آید که همه چیز مطابق میلشان پیش بروند. همیشه احساس میکنند قربانی شده اند و دیگران حقشان را خورده اند و دنیا درست با آن‌ها تا نکرده است. احتمال زیر آب زنی، حسادت و فضولی در این افراد زیاد است و در مجموع در بلند مدت می‌توانند افراد بسیار اعصاب خورد‌کنی باشند.

ازدواج با مرد منزوی

برخی مردان به تنهایی و گوشه گیری خو گرفته‌اند و یا این یکی از ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتیشان است. آن‌ها علاقه‌ای به ارتباط صمیمی با اطرافیان ندارند و همراهی با دیگران برایشان لذتی ندارد. بیش‌تر از تنهایی و فعالیت‌های فردی لذت می‌برند و اهل مسافرت و مهمانی رفتن و هر گونه فعالیت‌های جمعی نیستند. تعداد فعالیت‌های لذت بخش برای آن‌ها بسیار کم است. چنین فردی در ارتباط با دیگران و همسرش هیجان بسیار کمی دارد.

کم حرف و بی توجه است. تنهایی و آرامش بیش‌ترین لذت را به این فرد میدهد بنابراین اگر فردی پر جنب و جوش و برون گرا هستید، در صورتی که این مرد از نظر مالی و ظاهری و خانوادگی و تحصیلات و جایگاه اجتماعی، فردی ایده آل باشد، ولی ازدواج با چنین مردی زندگی را برایتان جهنم می‌کند.

افراد خودشیفته، غرور خاصی دارند که برای دختران جذاب است، اما غرور و خودشیفتگی یکی از مه‌مترین خصوصیاتی که شما را بدبخت میکند. مرد خودشیفته بسیار زیرک است و شناخت این خصوصیت در آن‌ها کار سختی است. این مردان خودشان را بالاتر از شما میدانند و همیشه از خودشان تعریف می‌کنند و نواقص خود را قبول ندارند و خودشان را عالی و بدون نقص می‌دانند هر مشکلی پیش بیاید مسلما مقصر شما هستید و شما تا هنگامی‌که عاشق او نشوید یا به مشکلی برنخورید، متوجه این ویژگی او نخواهید شد.

مرد خودشیفته همواره در حال لاف زدن و تحسین کردن خودش و کارهایش است و از شما قدردانی نمیکند و شاید در مواردی شما را تحقیر کند. او فقط خودش را می‌بیند و شما تا ابد باید در سایه او زندگی کنید و به عنوان بخش کوچکی از زندگی با او همراه شوید.

برخی‌از مردان باور به داشتن رابطه‌های باز و صمیمی با زنان دیگر حتی پس از ازدواج دارند و این موضوع را چیزی شبیه به روشن‌فکری می‌دانند. شما در زندگی با چنین مردی هرگز محترم شناخته نمی‌شوید چراکه همسرتان مدام شما را با زنان دیگر مقایسه می‌کند و شما را به اندازه کافی خوب نمی‌داند.

این‌گونه رابطه و زندگی با مردی این‌چنینی شما را افسرده و بدون اعتمادبه‌نفس می‌کند ضمن این‌که در رابطه این‌چنینی مدام کوچک می‌شوید.

توجه داشته باشید شما باید با مردی ازدواج کنید که شما را بهترین می‌داند شما لیاقت دارید در کنار مردی قرار بگیرید که شما را بهترین فرد و مهم‌ترین فرد زندگی اش بداند نه این که هر روز سبب آزار روحی و پایین آمدن اعتماد به نفستان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrm6v