شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/19 11:16
استقلال | دربی | جواد نکونام
کد خبر: 122386

شاه ماهی استقلال به دیدار پرسپولیس می‌رسد؟| جانشین مهدی قایدی برگ برنده نکونام

حضور آرتور کوین یامگا و آرمان رمضانی در پیکان خط حمله استقلال چه معنی و مفهومی برای طرفداران و کارشناسان فوتبالی این تیم داشت؟

قطعاً آن‌هایی که اخبار تیم استقلال را دنبال می‌کنند این نکته مهم را می‌دانند که استقلال پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر و جدایی مهدی قایدی و محمد محبی هنوز نتوانسته آنطور که باید و شاید جایگزین مناسبی برای این دو بازیکن بوشهری استقلال پیدا کند. نفراتی که به تنهایی ۲۲ گل از مجموع گل‌های زده استقلال را به ثمر رساندند و توانستند سهم عمده‌ای در عملکرد مثبت خط حمله استقلال داشته باشند.

حالا و با اضافه شدن یک فوروارد آرژانتینی یعنی گوستاوو بلانکو برای جانشینی مهدی قایدی که هنوز مشخص نیست تکلیفش چه زمانی قرار است روشن شود هیچکس از سرنوشت خط حمله استقلال مطلع نیست.

نکونام باید نگران این موضوع باشد که همیشه مدافعان حریف گل به خودی نمی‌زنند. این تیم باید به این موضوع فکر کند که برای به ثمر رساندن گل‌هایش نیاز دارد که حداقل دو مهاجم تمام کننده و شش دانگ را در جمع نفراتش داشته باشد.

 البته شاید استقلال در حال حاضر بتواند با تکیه بر نفراتی همچون مهرداد محمدی، امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به گل برسد، اما این برای استقلال کافی نیست.

 استقلال که تا مدتی دیگر باید با تیمی همچون پرسپولیس دیدار کند برای باز کردن دروازه این تیم، که از مدافعان ملی پوش و باتجربه‌ای در جمع نفراتش بهره می‌برد باید بتواند خط دفاعی مستحکم پرسپولیس را بشکند. در غیر این صورت قطعاً از هر نظر در گل زنی به مشکل برخواهد خورد.

امتیاز از دست دادن مقابل حریفان اصلی استقلال در راه رسیدن به قهرمانی حکم اتفاقات سال گذشته و تکرار کابوس از دست رفتن مسابقات ۶ امتیازی را خواهد داشت!

استقلال در حال حاضر باید حتی از همین حالا به فکر پیدا کردن یک مهاجم برای نیم فصل نقل و انتقالاتی خودش باشد. کسی که بتواند زحمات هافبک‌های استقلال و دیگر بازیکنان تیم را به ثمر بنشاند.

 به طور قطع در نیم فصل دوم که دروازه‌ها اصطلاحا کوچکتر هم می‌شود قطعاً شرایط برای استقلال از این هم سخت‌تر خواهد شد.

 نقطه نگران کننده آنجاست که استقلال حتی با داشتن نفراتی همچون پیمان بابایی، آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری در جمع مهاجمانش که هر کدام قابلیت‌های خود را دارند امانمی‌تواند روی این سه مهاجم به اندازه یکی که شبیه به مهدی قایدی باشد حساب باز کند و این می‌تواند کاردست استقلال بدهد. از این رو باشگاه باید هر چه سریعتر راهکاری برای اضافه شدن بلانکو به ترکیب اصلی را پیدا کند، چون هر لحظه ممکن است سازمان لیگ تاریخ دربی رفت را مشخص کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3najbk