شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/02 03:57
دربی | استقلال | پرسپولیس
کد خبر: 123214

نگرانی بزرگ استقلالی ها درباره دیدار با پرسپولیس | دربی به سود پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس و استقلال لغو شد . حال استقلالی ها نگران دیدار با پرسپولیس هستند و می خواهند تکلیف دربی استقلال و پرسپولیس زودتر روشن شود.

پرسپولیس و استقلال لغو شد . حال استقلالی ها نگران دیدار با پرسپولیس هستند و می خواهند تکلیف دربی استقلال و پرسپولیس زودتر روشن شود.روز گذشته در خبرها داشتیم با توجه به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت شرق آسیا این احتمال که مسابقات هفته پایانی آذر ماه، در چارچوب دیدارهای لیگ برتری لغو شود زیاد است اما در جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. موضوعی که ذهن کادر فنی تیم استقلال را نیز به خود مشغول کرده بود و یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره اطلاعات دقیقی از فدراسیون فوتبال گرفت.

در همین باره گفته شد امیر قلعه‌نویی و مهدی محمد نبی سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتبال در جلسه‌ای به همین منظور برای بررسی شرایط حضور تیم ملی در رقابت‌های تورنمنت شرق آسیا به این نتیجه رسیدند که در صورت لزوم شرکت در آن تورنمنت، تیم ملی بدون حضور لژیونرها و در تاریخی که ارتباطی به برگزاری دربی برگشت ندارد در آن تورنمنت شرکت خواهد کرد. بنابراین برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای انجام مسابقات معوقه هفته پنجم لیگ برتر دستخوش تغییر نمی‌شود و طبق آخرین اخبار این رقابت در همان زمان اعلام شده ۲۳ آذر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3na55v