چهارشنبه 03 مرداد 1403 - 24 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/17 18:28
مهدی طارمی | سردار آزمون
کد خبر: 126059

طارمی و آزمون دوباره داداشی شدند | همه چیز یادآور زوج دایی - خداداد

مهدی طارمی و سردار آزمون روزهای خوبی را در تیم ملی پشت سر می گذارند.

به گزارش رصد ورزشی - مهدی طارمی و سردار آزمون زوج خط حمله تیم ملی را تشکیل می دهند. طارمی و آزمون هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. قلعه نویی برای جام ملت های آسیا حسابی روی طارمی و آزمون حساب باز کرده است. البته طارمی و آزمون سعی می کنند اختلافات گذشته را فراموش کنند. مهدی طارمی و سردار آزمون سال گذشته تنش هایی میان یکدیگر داشتند. 

سال گذشته همین روزها بود که این زوج طلایی خط حمله تیم ملی به ظاهر اختلافات خود را کنار گذاشه بودند. این دو پیش از آغاز جام جهانی سر مسائلی با یکدیگر درگیری پیدا کرده بودند، البته به طور کاملا نامحسوس. طارمی و آزمون با یکدیگر گرم نمی گرفتند و حتی موقع صحبت کردن لحن بسیار سردی داشتند. اما آن روزها به سرعت گذشت و این دو مجددا «داداشی» شده اند. حالا این دو که یادآور زوج دایی - خداداد در تیم ملی هستند کاملا ارتباط صمیمانه ای با یکدیگر در تمرینات تیم ملی دارند. همین رابطه صمیمانه مایه دلگرمی امیر قلعه نویی است که با تمام توان سعی می کند یک تیم هماهنگ بسازد. 

جام ملت های آسیا از 21 دی آغاز می شود و مهدی طارمی و سردار آزمون در رسانه های مختلف فوتبال آسیا به عنوان ستاره های بالقوه رقابت ها معرفی می شوند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kyoz8