یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 04:02
تیم ملی والیبال نشسته بانوان | سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان | افتخارات تیم ملی والیبال نشسته بانوان
کد خبر: 38383

دلیل غیبت سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور مشخص شد + جزئیات

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اعلام کرد که غیبت سرمربی تیم ملی والیبال در نشستهای بانوان به دلیل عضویت در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بوده است.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران یکی از تیم های حرفه‌ای و معروف در ورزش والیبال است. این تیم با تشکیل شش نفره در مسابقات مختلف جهانی حضور دارد و سطح بالایی در این رقابت‌ها از خود به نمایش گذاشته است. تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در برخی از مسابقات بین‌المللی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده است و تلاش دارد تا در آینده نیز در رقابت‌های جهانی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دنیا حضور پیدا کند.

آخرین رویدادی که تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در آن شرکت کرد، رقابت‌های قهرمانی جهان در آبان 1401 بود که شاگردان مریم ایرانمنش به مقام نهم رسیدند. پس از آن مسابقات، بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر این رشته در قالب تیم‌های باشگاهی شرکت کردند و هر زمانی هم که اردوی تیم ملی برگزار می‌شد، وارد اردو می‌شدند.

اردوهای اخیر تیم ملی بانوان یک تفاوت بزرگ با گذشته داشت؛ غیبت مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی. ایرانمنش از اسفند 1401 با یک مشکل شخصی مواجه شده و به هم دلیل هم در اردوهای تیم ملی حضور ندارد.

مژگان نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره غیبت ایرانمنش در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: او اواخر سال گذشته با یک مشکل شخصی مواجه شد و به همین دلیل درخواست کرد که سه چهار ماه مرخصی بگیرد. بر همین اساس از سایر مربیان برای هدایت بازیکنان در اردو دعوت کردیم و امور فنی با حضور آنها انجام می‌شود.

وی درباره سرمربی آینده تیم ملی گفت: قرار است در این باره یک تصمیم‌گیری صورت بگیرد، چرا که ما مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های پاراآسیایی را در پیش داریم. باید ببینیم که شرایط در روزهای آینده به چه صورت پیش می‌رود و سپس پیرامون موضوع هدایت تیم ملی به نتیجه برسیم.

نصیری با اشاره با شرایط خوب تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران  در قاره آسیا گفت: در حال تلاش هستیم تا شرایط لازم برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در تیر ماه را فراهم کنیم. پس از آن هم بازی‌های پاراآسیایی در پیش است و باید با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم نتیجه خوبی هم بگیریم.

وی با اشاره به مسئولیت جدیدش به‌عنوان سرپرست انجمن پاراتیراندازی گفت: با توجه به جدایی رقیه الله‌کرم، من فعلاً این مسئولیت را بر عهده دارم تا فرد جدیدی انتخاب شود. خوشبختانه شرایط در این رشته خوب است و تاکنون نیز سه نفر موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شده‌اند. قرار است تیم ایران متشکل از شش خانم و دو آقا، در خرداد ماه به مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی اعزام شود و با توجه به تمرینات، امیدوار به کسب موفقیت هستیم. اردوهای 20 روزه این تیم بدون وقفه ادامه دارم و شرایط خوبی را متصور هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kolvx