پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/06 04:44
کد خبر: 17035

سریال نیسان آبی رکورد شکست

نیسان آبی رکورد بیشترین تماشا برای قسمت اول سریال نمایش خانگی را شکست

سریال نیسان آبی جدیدترن فیلم طنز منوچهر هادی است.سریال نیسان آبی ترکیبی از بازیگران کمدی و جدی را در خود جای داده است.سریال نیسان آبی در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود.پخش سریال نیسان آبی با ناراحتی قلبی مهران غفوریان متوقف شد.

در جدیدترین خبر فیلیمو اعلام کرده که سریال نیسان آبی رکورد قسمت اول سریال‌های شبکه نمایش خانگی در یک هفته با پخش  ۲۸ میلیون دقیقه شکسته است.

معرفی بازیگران سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به تازگی توسط منوچهر هادی در حال ساخت است. در این سریال بازیگران سرشناسی مانند: مهران غفوریان، حسین یاری،سحر قریشی،  یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه،  یوسف صیادی،گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رضا بیات، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه بازی کرده اند.

حسین یاری

حسین یاری در نقش جمشد قاسم ژور در نیسان آبی به بازی ژرداخته . حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

سریال نیسان آبی

حسین یاری در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

حسین یاری از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست.

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر نقش رضا در سریال نیسان آبی هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. البته که ناراحتی قلبی‌اش همه را نگران کرد ولی او پس از بهبود با قدرت کامل به نیسان آبی بازمی‌گردد تا قسمت‌های باقی‌مانده را هم آماده پخش کنند. 

سریال نیسان آبی

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. از سال ۱۳۷۳ با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد.

بهناز جعفری

بهناز جعفری در نقش پری سازگار در سریال نیسان آبی بازیگر ایرانی متولد 25 مرداد 1353 در هشتگرد است. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. خانم جعفری در سال 1372 با فیلم جاده عشق و در سال 1375 با سریال غبار نور به سینما و تلویزیون راه یافت.

سریال نیسان آبی.

او در فیلم‌های روسری آبی ، تخته سیاه ، خانه ای روی آب ، حوالی اتوبان ، جیب بر خیابان جنوبی ، ساکن طبقه وسط ، لانتوری، جاده قدیم  و سریال‌های ، خاک سرخ ، بیداری ، مختارنامه ، زیر پای مادر (1396) و بچه مهندس 1 و 2  ایفای نقش کرده است.

یکتا ناصر 

یکتا ناصر  در نقش زری سازگار در سریال نیسان آبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است ناصر در فیلم های بسیاری از جمله مشکل گیتی، آشوب، کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگریست، قند تلخ، قند ترش، خانه ای در شن، فراری و سرود تولد ایفای نقش کرده است.

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده شده است. ولی از آنجا که هنوز تدوین نهایی آن به اتمام نرسیده، چند قسمتی تفاوت با این پیش‌بینی اولیه قابل اغماض است. پس خودتان را برای یک مهمانی پرماجرا و پرخنده ۲۰ هفته‌ای آماده کنید.

سریال نیسان آبی

داستان سریال نیسان آبی

هنوز خلاصه‌ای از داستان سریال جدید منوچهر هادی به صورت رسمی منتشر نشده، با این حال به نظر می‌رسد که این سریال در ژانرهای خانوادگی و کمدی ساخته شده است و می‌تواند بینندگان زیادی را با خود همراه سازد. طبق اخبار غیر رسمی، داستان این سریال درباره راننده یک نیسان آبی است که وضع مالی خوبی ندارد و طی اتفاقاتی به یک باره ثروتمند می‌شود.

جالب است بدانید که نیسان آبی در ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی ساخته شود و پروانه ساخت آن نیز در مرداد ماه 1399 به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی به عنوان یک فیلم سینمایی صادر شده بود. اما سازندگان در نهایت نیسان آبی را در قالب یک سریال تولید کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر!

البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین!

نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kemna