شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/29 05:01
سپاهان | کاوه رضایی
کد خبر: 124957

آخرین فرصت برای گزینه نقل و انتقالاتی استقلال | این ستاره در سپاهان مانی می شود؟

کاوه رضایی پس از پیوستن به سپاهان نتوانسته عملکردی که از او انتظار می‌رود را ارائه کند.

به گزارش رصد ورزشی :کاوه رضایی ستاره سپاهان است او این فصل مورد توجه استقلال بود اما به عنوان یکی از خریدهای خبرساز سپاهان در پنجره تابستانی با صلاح‌دید مورایس جذب سپاهان شد تا در کنار شهریار مغانلو برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان تلاش کند.

این مهاجم باتجربه فوتبال ایران که سابقه حضور در جام جهانی را هم دارد، سپس عیسی آل‌کثیر را به عنوان یکی رقیب جدی دیگر در اردوی طلایی‌پوشان دید تا مأموریت دشوارتری در بازگشت به اصفهان در پیش داشته باشد.

کاوه اما طی 8 هفته ابتدایی لیگ برتر و 4 مسابقه لیگ قهرمانان آسیا اگرچه در بسیاری از آن‌ها حضور داشته، اما هیچ‌گاه به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین نشده و همچنان در حسرت گلزنی به سر می‌برد، تا روزهای سختی را در سپاهان تجربه کرده باشد.

یکی از دغدغه‌های مورایس و مدیران باشگاه اصفهانی تقویت سپاهان در پنجره زمستانی است و با توجه به استوری چند روز پیش امید نورافکن، آن‌ها باید حداقل یک جای خالی در لیست 19 نفره بزرگسالان خود برای اضافه کردن نام این بازیکن ایجاد کنند و احتمالا آن‌ها برای این مهم به سراغ بازیکنانی می‌روند که عملکرد خوبی در نیم فصل اول نداشته‌اند.


رضایی البته نیمه اول فصل را در حالی تا پایان هفته هشتم پشت سر گذاشته که یکی دو مصدومیت نابهنگام نیز او را اذیت کرد، ولی حالا او چند هفته زمان دارد تا توانایی‌های بالای خود را که پیش‌تر از او در تیم‌های مختلف دیده‌ایم به نمایش بگذارد و همچنان به حضورش در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzolx