سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/22 03:00
بهنام بانی | خواننده استقلالی | استقلال
کد خبر: 124457

عکس | این خواننده عاشق استقلال است | با خواننده دو آتیشه استقلالی آشنا شوید

بهنام بانی خواننده استقلالی معتقد است که این تیم قابلیت قهرمانی در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

به گزارش رصد ورزشی :بهنام بانی خواننده طرفدار استقلال است این خواننده طرفدار استقلال در دیدار استقلال و تراکتور در ورزشکاه آزادی بود به رختکن استقلال نیز رفت خواننده طرفدار استقلال معتقد است که استقلال قابلیت قهرمانی در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده و خوب حریف خود را با دو گل شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

اما بازی امروز استقلال و تراکتور یک مهمان ویژه هم داشت، جایی که خواننده استقلالی یعنی بهنام بانی برای تماشای این مسابقه به استادیوم آزادی آمده بود. بهنام بانی بعد از بازی نیز به زمین رفت و در خوشحالی استقلالی‌ها بعد از این پیروزی بسیار مهم سهیم شد.

این خواننده استقلالی همچنین در پایان بازی مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران داشت و درباره شرایط آبی پوشان گفت: "عالی، عالی، انشاالله می‌رویم برای قهرمانی. امیدوارم یک لیگ خوب داشته باشیم و وی ای آر هم بیاید تا داوری‌ها درست شود. از اون طرفی خوشحالیم که خانم‌ها هم به استادیوم آمدند و امیدوارم که در همه جای ایران این اتفاق بیفتد."

بانی همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا برای استقلال قطعه‌ای آماده خواهد کرد یا خیر، گفت: " انشالله قسمت شود نوکرشان هم هستم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzod5