شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/02 12:55
رونالدو | گل محمدی
کد خبر: 125181

اخبار ورزشی | نقشه خاص یحیی گل محمدی پیش از دیدار با رونالدو و یاران

با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های النصر عربستان و الخدود عربستان سرمربی پرسپولیس این دیدار را به صورت مستقیم می‌بیند.

به گزارش رصد ورزشی :تیم پرسپولیس نماینده کشورمان در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دومین دیدار دور برگشت مرحله گروهی روز دوشنبه هفته آینده ششم آذر باید در ریاض به مصاف النصر برود.رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در چهارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر عربستان جمعه شب و از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ریاض در خانه میزبان تیم الخدود خواهند بود. این در حالی است که این تیم سه شب پس از آن باید در لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس باشد.

از افراد نزدیک به کادر فنی تیم پرسپولیس خبردار شدیم یحیی گل‌محمدی به همراه یکی از دستیارانش این دیدار را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت. همچنین قرار است فیلم آنالیز دیدار النصر نیز پیش از سفر کاروان پرسپولیس به عربستان در اختیار گل‌محمدی قرار بگیرد.

یادآور می‌شود؛ اعضای تیم پرسپولیس فردا تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد. اولین جلسه تمرینی این تیم نیز فردا شب در همین شهر برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها شنبه و یکشنبه هفته آینده هم دو جلسه تمرین خواهند داشت و در نهایت روز دوشنبه به مصاف این تیم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر سود نماینده عربستان به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzdwn