جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/01 09:13
استقلال | پرسپولیس | دربی
کد خبر: 125109

استقلال برای دربی نقشه کشید | درخواست مهم استقلال برای دیدار با پرسپولیس

باشگاه استقلال خواهان تقسیم سهمیه تماشاگران به صورت 50-50 در دربی پایتخت است.

به گزارش رصد ورزشی : دربی 102 پایتخت معوقه از هفته پنجم لیگ برتر است، دربی طبق برنامه روز 23 آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. بر اساس قرعه‌کشی در این دربی پرسپولیس میزبان خواهد بود و اگر قرار به اجرای طرح تقسیم درست سهمیه تماشاگران برای این دربی باشد، استقلالی‌ها اعتراض خواهند کرد.

از مدتی قبل مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم داشتند در دربی هم تقسیم سهمیه تماشاگران ورزشگاه آزادی را 90-10 (درصد) به سود میزبان انجام بدهند و حالا زمزمه‌هایی در این خصوص برای دربی 102 نیز شنیده می‌شود.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال پیش‌دستی کرده و مخالف رسمی خود را با این مسئله به گوش مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ رسانده است.


با توجه به اینکه صندلی‌های ورزشگاه آزادی هنوز به طور کامل نصب نشده و همین مسئله می‌تواند ظرفیت ورزشگاه را برای بازی روز 23 آذر اضافه کند، استقلالی‌ها معتقد هستند تا دربی برگشت مشخص نیست چقدر ظرفیت ورزشگاه کاهش پیدا می‌کند و به همین خاطر خواهان تقسیم سهمیه تماشاگران در دربی 102 با سهمیه نصف هستند.

باید دید واکنش مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره چیست و در نهایت در روزهای باقیمانده تا دربی چه تصمیمی برای هواداران استقلال و پرسپولیس در آن مسابقه خواهند گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gzdqn