چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/22 07:40
مهدی طارمی
کد خبر: 41009

مهدی طارمی به میلان میرود ؟ | احتمال جانشینی طارمی به جای زلاتان

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم تیم ملی ایران یکی از گزینه‌های خط حمله میلان به شمار می‌رود.

به نقل از گاتزتادلواسپورت، روسونری بعد از خداحافظی زلاتان ایبراهیموویچ دنبال یک مهاجم جدید است تا در کنار رافائل لیائو و اولیویه ژیرو باشد. هم اکنون همه نگاه‌ها به سمت مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو می باشد.

دیووک اوریگی مثل چارلز دی کتلار خوب ظاهر نشده است. علاوه بر این اولیویه ژیرو پا به سن گذاشته شده است و به همین دلیل میلان باید یک مهاجم گلزن در تابستان جذب کند. طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، روسونری سه نام را هدف قرار داده است. اولین گزینه مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام فرانسوی است که در بوروسیا مونشن گلادباخ بازی کرد.

مهدی+طارمی

رقابت سختی برای جذب این بازیکن فرانسوی وجود دارد و پاری سن ژرمن سخت به دنبال او است. در صورت ناکامی در جذب این بازیکن، میلان به سراغ دو گزینه دیگر خواهد رفت. جانلوکا اسکاماکا از وستهم و مهدی طارمی از پورتو دیگر گزینه‌ها هستند. 

مهدی طارمی فصل قبل ۲۲ گل در لیگ به ثمر رساند و با وجود آن که جوان نیست و ۳۰ سال سن دارد ولی می‌تواند مکمل خوبی برای تیم پیولی باشد. قرارداد او در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و به همین دلیل پورتو نمی‌تواند مبلغ زیادی برای او بخواهد. البته نباید فراموش کرد که پورتو مطمئناً یکی از بهترین بازیکنان خود را به راحتی نمی‌فروشد.

مهدی طارمی توانست در هفته پایانی لیگ پرتغال برابر ویتوریا گیمارش گلزنی کند و به این ترتیب شمار گل‌های خود را در این فصل در لیگ پرتغال به ۲۲ گل برساند تا عنوان آقای گلی این فصل رقابت‌های لیگ پرتغال را به دست بیاورد.

مهدی طارمی در ورزشگاه دراگائو جایزه آقای گلی در لیگ پرتغال را دریافت کرد. مهدی طارمی با ۲۲ گل و سه گل بیش‌تر از گونچالو راموس از بنفیکا بهترین گلزن لیگ شد.

قرارداد مهدی طارمی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد ولی احتمال فروش او نیز مطرح شده است؛ چرا که اگر پورتو قصد درآمدزایی داشته باشد تنها تابستان امسال فرصت دارد بازیکن ایرانی‌اش را بفروشد در غیر این صورت طارمی بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkyq5