پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/26 23:59
ایران خودرو | ایران خودرو تارا وانت
کد خبر: 41309

تارا وانت جدیدترین محصول ایران خودرو رونمایی شد +عکس

شرکت ایران خودرو از تارا وانت به‌عنوان محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصول احتمالا به زودی روانه بازار خواهد شد.

ایران خودرو تنوع محصول دارد. ایران خودرو به تازگی تارا وانت زده. ایران خودرو محصولاتش گران است. ایران خودرو خدمات پس از فروش دارد. عکس محصول جدید ایران خودرو را در زیر ببینید. 

ایران خودرو از محصولی جدید برپایه پلتفرم IKP1 به‌نام تارا وانت رونمایی کرد که ظاهری تقریباً شبیه به خودروهای آفرود آمریکایی دارد. خودرو پیکاپ ایران خودرو علاوه‌بر ارتقا بدنه و موتور، احتمالاً از چهارچرخ متحرک بهره خواهد برد که قدرت و شتاب زیادی در مسیرهای آفرودی ارائه خواهد کرد. اما محصول جدید ایران خودرو علاوه‌بر آفرودهای آمریکایی، ظاهری شبیه به وانت‌بارهای ایرانی نیز دارد.

ایران خودرو

تارا وانت ؛ پیکاپ جدید ایران خودرو

به دنبال توسعه محصولات جدید بر پایه پلتفرم ایرانیزه شده‌ PF1 پژو سیتروئن، اخیراً شرکت ایران‌خودرو مذاکراتی را با یکی از شرکت‌های طراحی خارجی کلید زده تا به‌عنوان مشاور در طراحی یک وانت جدید بر پایه پلتفرم IKP1 (که همان نمونه بومی شده پلتفرم PF1 پژو محسوب می‌شود)، به ایران‌خودرو کمک کند.

در برنامه‌ توسعه‌ای این خودرو که فعلاً با نام فنی کی ۱۳۷ (K137) شناخته می‌شود، علاوه‌بر تغییرات در بدنه و استایل، بحث ارتقا موتور نیز مطرح شده و این پیکاپ احتمالاً چهار چرخ محرک خواهد بود.

ایران خودرو

با دیدگاه منفی مشتریان ایرانی نسبت‌به تبدیل خودروهای سواری ساخت داخل به وانت، به جهت اینکه این پیکاپ بر مبنای خودرو جدید ایران‌خودرو یعنی تارا است، احتمال از رونق افتادن بازار این سدان نیز مطرح است. به همین سبب، مدیران شرکت تصمیم دارند تا با اعمال بیشترین تغییرات در استایل محصول، تشابه ظاهری این خودرو با تارا را به حداقل ممکن برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gky59