شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/16 09:18
دربی | پرسپولیس و استقلال
کد خبر: 124180

ماجرای دعواهای نکونام و یحیی بالا گرفت | پای پیشکسوت پرسپولیس جنجالی هم به این ماجرا باز شد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جنجال‌های هفته‌های اخیر صحبت کرد.

به گزارش رصدورزشی :یحیی و نکونام سرمربیان پرسپولیس و استقلال به جان هم افتادند و باشگاه پرسپولیس و استقلال هم علیه هم بیانیه دادند پیشکسوت پرسپولیس در مورد جنجال‌های هفته‌های اخیر پرسپولیس و استقلال صحبت کرد.


شیث رضایی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هیچگاه اختلاف یک گل نتیجه مطمئنی نیست و بد شانسی فوتبال گریبان ما را در این مسابقه گرفت و ۲ امتیاز از دست رفت، اما لیگ ادامه دارد و مهم این است که در پایان، جام را به چه تیمی می‌دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار پیش‌روی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان، تصریح کرد: مسابقه آسانی در آسیا وجود ندارد. درست است استقلال را در بازی رفت شکست دادیم، اما آن‌ها تیم خوبی هستند که سابقه خلق شگفتی در آسیا را دارند. آن‌ها در خانه انگیزه بیشتری دارند، اما کادرفنی خوب و باهوشی داریم که در مواتقع ضروری بهتری شرایط را برای تیم اتخاذ می‌کنند و به امید خدا در این بازی هم به برتری می‌رسیم.

وی در رابطه با جنجال‌های این روز‌های میان یحیی گل محمدی و جواد نکونام، گفت: وقتی کسی در سطح شما نیست، نباید به حرف‌هایش اهمیت داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3epr5a