یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403 - 12 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/02 10:50
لیونل مسی | خانواده لیونل مسی
کد خبر: 123256

عکس| آواز خواندن خانواده لیونل مسی با خواننده مشهور | خانواده لیونل مسی در کنسرت خواننده مشهور غوغا کردند

مسی به همراه خانواده‌اش به کنسرت اد شیرن در آمریکا رفت و ویدئوی آوازخوانی آنها در فضای مجازی وایرال شد.

لیونل مسی همچنان گزینه است. مجله «فرانس فوتبال» قرار است در پایان ماه جاری میلادی در مراسمی خاص در شهر پاریس بهترین‌های فوتبال جهان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را معرفی کند. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اما مدعی شد که برنده توپ طلای این دوره لیونل مسی است. اگر پیش‌بینی این رسانه اسپانیایی درباره لیونل مسی درست باشد، لیونل مسی ۳۶ ساله برای هشتمین بار برنده توپ طلا می‌شود و برای اولین بار خواهد بود که فوتبالیستی شاغل در لیگی غیر اروپایی این عنوان را به دست می‌آورد. لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی همچنین تبدیل به اولین بازیکنی می‌شود که با سه تیم مختلف (بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر میامی) توپ طلا را از آن خود می‌کند.

لیونل مسی عکسی از خانواده‌اش در کنار ستاره پاپ انگلیسی «اد شیرن» را در اینستاگرام منتشر کرده است. مسی، همسرش آنتونلا روکوزو و سه پسرشان متئو، تیاگو و چیرو با اد شیرن که یکشنبه شب در نزدیکی میامی کنسرت داشت عکس گرفتند.

روزنامه‌نگار آرژانتینی «روی نمر» ویدئویی از آواز خواندن این خانواده با ترانه‌های اد شیرن را منتشر کرد. او توضیحی زیر ویدئو ننوشت اما با توجه به اینکه مسی و شیرن از بزرگان ورزش و موسیقی جهان هستند، این ویدئو تنها در عرض نیم ساعت دو میلیون لایک و تعداد زیادی کامنت دریافت کرد.

مسی و هم‌تیمی‌هایش در اینترمیامی از پلی‌آف MLS جای ماندند اما خود را برای  بازی‌های دوستانه پشت سر هم در چین در اوایل ماه آینده آماده می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eplr9