جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/08 09:29
کد خبر: 41680

«سیمای خانواده» با هرمز شجاعی‌مهر خداحافظی کرد

«صبح بخیر ایران» بعد از مدت‌ها غیبت به آنتن برگشت و اما «سیمای خانواده» و سری جدید آن بدون شجاعی‌مهر قرار است همزمان با عید قربان روی آنتن باشد.

دو برنامه نوستالژیک و خاطره ساز «صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» با حال و هوای نو از عید قربان به آنتن شبکه یک سیما باز می‌گردند.

برنامه «صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی داود مرادیان و کارگردانی احمد مصطفوی با هدف بودن دوربین بین مردم و ارتباط نزدیکتر با مخاطبان دارای سه آیتم در سه میزانسن کلی ست، آیتم اطلاع‌رسانی با سه مجری ثابت و کارشناس میهمان، آیتم گفت‌وگو با مردم که میز گفت‌وگو با مردم جامعه خواهد بود، آیتم میز کارشناسی با معرفی نیازها و آموزش‌های مورد نیاز مخاطبان سه آیتم ثابت برنامه هستند و همچنین میزگفت‌وگو با مسئولین جمهوری اسلامی در مناسبت‌ها با حضور یک مسئول به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه تولید گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه تا پنجشنبه ساعت 6 صبح از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

برنامه نوستالژی دیگر «سیمای خانواده» است که این روزها با هدف فضایی آموزشی و بردن آموزش‌ها به خانه برای بانوان خانه‌دار در حال آماده‌سازی است. در سری جدید این برنامه به گفته ایمان گودرزی تهیه‌کننده از حدود 10 کارشناس در حوزه‌های مختلف بهره برده می‌شود. 

آیتم خانه‌داری با معرفی راهکارهای مناسب برای بانوان به عنوان مثال برای انتخاب یک فیلم، یک کتاب، بهداشت اورژانسی در منزل، آیتم ایران بانو با معرفی زنان تاریخ‌ساز و حماسه آفرین ایران و همچنین آیتم زن قهرمان و آیتم مطالب مهم روز در خصوص حوزه بانوان از مجموعه تدارک این برنامه برای مخاطبان است.

 

«سیمای خانواده» با اجرای فاطمه دیلمی، مریم قاسمی و فاطمه رضاپور و تهیه کنندگی ایمان گودرزی از گروه اجتماعی شبکه یک سیما هرهفته شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

با نگاهی به ترکیب مجریان، نامِ هرمز شجاعی‌مهر مجری قدیمی تلویزیون که مخاطبان او را با «سیمای خانواده» می‌شناسند، دیده نمی‌شود. او در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرد که 41 سال در این برنامه اجرا کردم و حالا دیگر نیستم. من قبل از تعطیلی موقت مشکل مجرای اشکی پیدا کردم و برای عمل جراحی اقدام کردم و گفتم مقداری استراحت و برگشتم دیدم «سیمای خانواده» تعطیل شده و الان می‌بینم که دیگر نیستم. برای این برنامه و عوامل آن آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم. 

پخش برنامه«صبح بخیر ایران» و «سیمای خانواده» از روز عید قربان به ترتیب ساعت 6 صبح و 12:30 ظهر از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3emyp9