چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 08 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/02 23:32
ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو
کد خبر: 41580

حراج بزرگ ایران خودرو ویژه تابستان شروع شد | شرایط ثبت نام محصولات ایران خودرو اعلام شد+ لینک

اطلاعیه پیش فروش خودرو در تابستان ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو منتشر شد. در فراخوان مرحله دوازدهم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو جزئیات ثبت نام در این طرح اعلام شده است.

ایران خودرو یک شرکت تولید کننده خودرو در ایران است. ایران خودرو در سال ۱۳۵۷ با هدف تولید خودروهای پراید و همچنین موتورسیکلت آغاز به کار کرد. اکنون، ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده خودرو در خاورمیانه محسوب می‌شود.شرکت ایران خودرو در حال حاضر خودروهای مختلفی را تولید می‌کند، از جمله پراید، سمند، دنا، تیبا و سورن. همچنین، ایران خودرو در زمینه تولید قطعات خودرو نیز فعالیت می‌کند.

ایران خودرو جزئیات اولین ثبت نام ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز و دناپلاس توربودستی عرضه شده است.

مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش ایران خودرو در تیر ۱۴۰۲ کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است.

قابل توجه است که قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام خواهد شد.

موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره آذر ۱۴۰۲ است.

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

قیمت خودرو در پیش فروش تابستانه ایران خودرو

مبلغ پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای پژو ۲۰۷ دستی ۱۳۳ میلیون و ۸۵۷ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۸ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه سوز ۱۴۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و برای دنا پلاس توربو دستی ۱۹۲ میلیون و ۸۱۹ هزار تومان اعلام شده است.

شرایط تکمیل ثبت نام ایران خودرو

اگرچه این اولین پیش فروش ایران خودرو است که مراحل تکمیل ثبت نام آن در اولین روز تابستان ۱۴۰۲ منتشر شده است، اما طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش سوم اولویـت پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو در سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو، آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای این کار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

منبع: ایران خودرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3emyav