جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/02 09:50
کریستیانو رونالدو | نگانو بوکسور
کد خبر: 123252

عکس | هدیه گران و عجیب کریستیانو رونالدو برای این بوکسور | علاقه رونالدو به این ستاره

کاپیتان تیم النصر، فرانسیس نگانو را با هدیه‌ای گران قیمت غافلگیر کرد.

کریستیانو رونالدو به ایران آمد. به گزارش نشریه مارکا، وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به دلیل در آغوش گرفتن فاطمه حمامی شکایت کردند. بغل کردن زن مجرد در ایران غیرقانونی است و به نقل از رسانه‌های ایرانی مانند رویداد۲۴ و شرق امروز، کریستیانو رونالدو ممکن است در ایران به دلیل رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شود. این حکم برای کریستیانو رونالدو ستاره ۳۸ ساله پرتغالی النصر پس از این‌که شهریور ماه همراه تیمش برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد، صادر شده است. تیم کریستیانو رونالدو در آن مسابقه با نتیجه ۰-۲ پیروز شد.


نگانو بوکسور فرانسوی کامرونی خود را برای مقابله با تایسون فیوری بریتانیایی در یک رویارویی ۱۰ راندی در شهر ریاض آماده می‌کند.

این مبارزه پیش بینی شده شروع مهمی برای فعالیت‌های مسابقات ریاض در نسخه جدید آن خواهد بود که شاهد چندین رویداد مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی خواهد بود.

رونالدو برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۳ با نگانو ملاقات کرد، زمانی که بوکسور کامرونی - فرانسوی برای ترتیب دادن رویارویی با فیوری در پایان سال جاری به این کشور سفر کرده است.

رونالدو به نگانو ساعتی از برند آمریکایی Jacob & Co با برند خودش CR7 هدیه داد. بر اساس گزارش‌های مختلف مطبوعاتی، ارزش ساعتی که ستاره پرتغالی به نگانو هدیه داده، ۱۱۷ هزار پوند (۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) است.

شایان ذکر است که نگانو قهرمان کشتی و بوکس دارای تابعیت فرانسه و کامرون است که ۲۰ مبارزه در رشته رزمی مختلط انجام داده که در ۱۷ مبارزه، ۱۲ بار با ناک اوت، ۴ مسابقه با نتیجه و یک بار با تصمیم داوران پیروز شد. او ۳ بار شکست خورد که همه آنها با تصمیم کمیته داوران بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39ozyx