دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/07 03:00
تیلور سوئیفت | فوتبال
کد خبر: 123528

تیلور سوئیفت دنیای فوتبال را می ترکاند | اقدام جنجالی خواننده مشهور

باشگاه به سرعت واکنش نشان داد و خبر را تکذیب کرد.

در پی اعلام این خبر که تیلور سوئیفت قصد خرید باشگاه ناتس‌کانتی را دارد، باشگاه به سرعت واکنش نشان داد و خبر درباره تیلور سوئیفت را تکذیب کرد. در پی شایعه‌ای که در روزنامه ویکند اسپورت در مورد خرید باشگاه ناتزکانتی توسط تیلور سوئیفت منتشر شد، باشگاه مجبور شد واکنش نشان بدهد. تیتر درباره تیلور سوئیفت این بود: «ستاره قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال جهان را می‌خواهد؛ تیلور سوئیفت ناتس‌کانتی را می‌خرد!» اما هواداران سوئیفت ملقب به «سوئیفتی‌ها» از اینکه مالک باشگاه این خبر را تکذیب کرد به شدت ناامید و ناراحت شدند.

مالکان باشگاه، الکس و کریس ریدتز، در بیانیه‌ای سرگرم‌کننده در توئیتر، با استفاده از عنوان آهنگ‌های خواننده مشهور نوشتند: «متأسفیم که سوئیفتی‌ها را در پایگاه هواداران خود ناامید می‌کنیم اما باید این داستان را از بین ببریم. مطمئناً بین ما و تیلور چیز بدی وجود ندارد اما خودش هم نمی‌تواند باور کند که ما دست از کنترل باشگاه برداریم. ما به عنوان قدردانی از علاقه او قبل از مسابقه فردا قطعه‌ای از آلبوم تازه منتشر شده او را در لیست پخش قرار می‌دهیم.»

حساب توئیتر باشگاه برای سرگرم کردن هواداران تصویر فتوشاپی از سر تیلور سوئیفت را که بر روی بدن یکی از مالکان قرار داده شده، منتشر کرد و نوشت: «نسخه سوئیفت».


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39ojmw