شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/23 15:40
تعبیر خواب
کد خبر: 41104

دیدن انگشتر در خواب به چه معنا است؟ | تعبیر خواب انگشتر چیست

تعبیر خواب انگشتر را در مقاله زیر بخوانید.

 

 

از نظر امام جعفر صادق (ع)

– دیدن انگشتر نقره در خواب دارای چند تعبیر متفاوت بوده که به شرح زیر می باشد:

تعبیر اوّل:

بیانگر رسیدن به قدرت، فرمانروایی، حاکمیّت و به‌دست آوردن مقام و جایگاهی والا می‌باشد.

تعبیر دوّم:

نشانگر این است که زنی در زندگی شما وارد می‌شود که حضورش برایتان قوّت قلب بوده و تأثیرات مثبت خود را بر روی شما و زندگی‌تان خواهد گذاشت. این زن می‌تواند یکی از آشنایان باشد که بعد از مدّتی دوری خود را به شما نزدیک می‌کند. و یا می‌تواند شخص ناشناسی باشد که به‌صورت اتفاقی با او دیدار خواهید کرد.

تعبیر سوّم:

نشان‌دهنده‌ی این است که اگر صاحب فرزند نیستید در آینده‌ای نه‌چندان دور خداوند به شما اولادی صالح و نیکو عطا می‌کند که به زندگی شخصی‌تان جان دوره می‌بخشد و صاحب فرزند می‌باشید حاکی از این است که آن‌ها شما را نزد مردم سربلند ساخته و با انجام کاری بزرگ و ارزشمند مایه افتخارتان خواهند گشت.

تعبیر چهارم:

بیان‌کننده‌ی فراخی روزی، افزایش نعمت و روز افزون گشتن مال و ثروت در زندگی‌تان می‌باشد. که اگر جوانب احتیاط را در ارتباط با کار و اموالتان رعایت نکرده و حریصانه و به هر قیمتی به‌دنبال اندوختن بیشتر و بیشتر باشید، ممکن است به دردسر افتاده و گرفتار مصیبت شوید. همچنین احتمال دارد که در این مسیر تمام اموال خویش را به باد دهید.

تعبیر خواب

از نظر یوسف نبی

اگر در خواب حلقه و یا انگشتر نامزدی را مشاهده کنید، تعبیر نمایانگر این است که فرزندتان سر و سامان گرفته و با فردی مناسب ازدواج خواهد کرد. همچنین بیانگر خوشبختی و شادکامی در زندگی مشترکی است که در آینده کنار یکدیگر خواهند داشت.

اگر مردی در رؤیای خویش ببیند که مالک انگشتری می‌باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که دارای شوکت و جلال گشته و به جایگاهی رفیع و بلند مرتبه خواهد رسید.

اگر در خواب انگشتری از جنس نقره و یا فیروزه را دیدید، تعبیرش این است که شما فردی خوش اخلاق، مردم‌دوست و دلسوز هستید که میان اطرافیان محبوبیّت یافته و از مقبولیّت بالایی برخوردار می‌باشید. مهربانی شما زبان‌زد خاص و عام بوده که همیشه سبب گرایش دیگران نسبت به شما شده و زمینه‌ی دوستی و آشنایی با افراد ناشناس را برایتان پدید آورده است. همین موضوع به شما در پیش‌برد اهداف و مقاصدتان کمک خواهد کرد.

از نظر دانیال نبی

اگر در عالم رؤیا و خواب انگشتر زیبا و درخشانی را مشاهده کردید، تعبیر نشان‌دهنده‌ی این است که خداوند به شما نظر کرده و از الطافش در موقعیّت‌های مختلف زندگی بهره‌مند خواهید شد. به‌طوری‌که هم کسب و کارتان رونق گرفته و هم روابط عاطفی‌تان دگرگون خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که کسی به شما انگشتری داد تا با آن چیزی را مهر کنید،معنایش این است که بعد از مدّت‌ها ثمره‌ی تلاش و کوشش خود را دیده و به آنچه استحقاقش را دارید خواهید رسید. مال و اموال خویش را گسترش داده، قدرت خویش را بالا برده و توانایی‌ها و استعداد‌هایتان را شکوفا خواهید کرد.

اگر در خواب دیدید که بازرگان و یا تاجری در مکانی همچون مسجد، در مراسم عزاداری و یا هنگام نماز، انگشتری به شما بخشید، تفسیرش این است که در تجارت و داد و ستد شهرت یافته، تجارب بسیاری را به‌دست آورده و با هوش و ذکاوت خویش سود و منفعت بسیاری را کسب خواهید کرد

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در خواب ببینید که انگشتر شما شکسته و یا سارقی آن را با خود برده است، تعبیر بیانگر این است که در مشکلات و مصائب به‌صورت غیر منتظره سر راهتان قرار گرفته و مسیر زندگی‌تان را تغییر خواهند داد.

اگر در عالم خواب دیدید که انگشتر شما به نحوی شکست اما نگینش سالم و بدون خط و خش باقی ماند، نشان‌دهنده‌ی این است که احتمالاً در اثر اتفاقی سهمگین مال، دارایی، قدرت و مکنت خود را از دست می‌دهید. اما اعتبار و آبروی شما به سبب کار‌های نیکی که انجام داده و تصویر خوبی که از خود در ذهن دیگران ساخته‌اید همچنان باقی خواهد ماند و از ارزش شما کاسته نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kyoe