جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 15:18
کد خبر: 38428

تصاویر لو رفته جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی لاکچری +عکس

در آخرین پست اینستاگرامی خود، جورجینا رودریگز، لحظه خرید ابَرقایق تفریحی با ارزش ۵.۵ میلیون پوندی توسط خود و کریستیانو رونالدو را به اشتراک گذاشته است.

هنگامی که جهان در تابستان ۲۰۲۰ با ویروس کووید-۱۹ رو به رو بود، جورجینا و کریستیانو رونالدو با ماندن در قایقِ مجلل خود، از همه چیز دور شدند.

پنج کابین و شش سرویس حمام و توالت

ابَرقایق Azimut Grande به طول ۸۸ فوت (۲۷ متر)، دارای پنج کابین راحت و شش سرویس حمام و توالت است که به‌طور خیره‌کننده‌ای تزئین شده‌اند.

این قایق همچنین دارای یک آشپزخانه مدرن، دو منطقه استراحت، یک سالن بزرگ، و یک اتاق غذاخوری مجلل است. و به لطف دو موتور ۱۹۰۰ اسب بخاری قادر به رسیدن به ۲۸ گره است و از فیبر کربن با وزن ۹۳ تن ساخته شده است.

رونالدو و جورجینا، و فرزندانشان، کریستیانو جونیور، ۱۲ ساله، متئو، پنج ساله، اوا ماریا، پنج ساله و آلانا مارتینا، پنج ساله، همگی در این کشتی چشمگیر در مادیرا و مایورکا و دیگر مکان های خارق العاده اقامت داشتند.

کوچکترین فرزند آنها، بلا ازمرالدا، که سال گذشته به دنیا آمد نیز می‌تواند با بزرگ شدن سفرهای زیادی را با این قایق بادبانی مجلل تجربه کند.

جورجینا در مورد خرید این قایق تفریحی نوشت:

«آن بعدازظهر تابستانی ما برای خرید قایقمان رفتیم. و چند عکس از آن تابستان جادویی… #۲۰۲۰»

جورجینا ۲۹ ساله، پست خود را با یک سری عکس از آن سال همراه کرد که در بسیاری از آنها او، کریستیانو و بچه ها را در حال استراحت در قایق می‌بینیم. یکی از عکس‌ها او و ستاره سابق منچستریونایتد را نشان می‌دهد که در حال بوسیدن یکدیگر در مقابل پس زمینه ای زیبا از غروب خورشید هستند.

او همچنین مجموعه ای چشمگیر از کیف های دستی اش را به نمایش گذاشت. در عکس پایانی نیز جورجینا را می‌بینیم که با شیطنت ماسکی با چهره رونالدو را جلوی صورتش گرفته است.

در حالی که رونالدو، ۳۸ ساله، اکنون در تیم النصر عربستانی بازی می‌کند، جورجینا ۲۹ ساله اخیرا با چندین لباس و جواهرات پر زرق و برق برای مجله Sorbet ژست گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kpa7