شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/20 12:52
فال روزانه
کد خبر: 40828

فال روزانه یک شنبه 21 خرداد 1402 | فال روزانه بر اساس ماه تولد

فال روزانه یک شنبه 21 خرداد ماه را در زیر بخوانید.

فروردین

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

اردیبهشت

 باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

خرداد

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

 

فال روزانهتیر

 مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

مرداد

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

شهریور

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

مهر

 مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

آبان

 رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

آذر

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

دی

 اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

بهمن

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

اسفند

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kjz7