سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/30 03:33
پرسپولیس | یحیی گل محمدی | رضا درویش
کد خبر: 125028

اقدام جنجالی یحیی گل محمدی علیه رضا درویش همه را انگشت به دهان کرد | این چه کاری بود آقا یحیی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی اتفاقات رخ داده در این باشگاه مدیرعامل پرسپولیس را در صفحه شخصی خود آنفالو کرد.

به گزارش رصد ورزشی :  یحیی گل محمدی در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است یحیی گل محمدی در بازی دیروز مقابل سپاهان باخت حال زمزمه های اخراج یحیی گل محمدی به گوش می رسد حتی خبر استعفای یحیی گل محمدی  هم به گوش رسید ما خلاف شایعات روزهای اخیر یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی است.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی اتفاقات رخ داده در این باشگاه مدیرعامل پرسپولیس را در صفحه شخصی خود آنفالو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، در پی اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر در باشگاه پرسپولیس حاشیه‌‌های زیادی پیرامون این باشگاه به راه افتاد به طوری که حتی تمرینات پرسپولیس تعطیل شد و بازیکنان نسبت به مشکلاتی که وجود داشت معترض بودند. 

در این بین با نظر رضا درویش و به دلیل شکست پرسپولیس مقابل سپاهان 10 درصد از قرارداد کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به عنوان جریمه منظور شد تا آتش اختلافات در این باشگاه بیش از پیش شود.

در پی این موضوع یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل این باشگاه را در اینستاگرام آنفالو کرد تا عمق ناراحتی او از درویش مشخص شود. البته گل‌محمدی تنها به این کار اکتفا نکرد و حتی مشاور رسانه‌ای درویش را هم آنفالو کرد تا به این شکل ناراحتی خود را بروز داده و نشان دهد که چقدر از شرایط داخل باشگاه ناراحت است.

درویش که البته چند بار مدعی شده بود صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد حالا با گرفتن تیک آبی در این صفحه مجازی خود یک چالش جدید را تجربه می‌کند و باید دید که سرمربی پرسپولیس تا زمانی که درویش در این باشگاه مشغول به کار است حاضر می‌شود دوباره او را فالو کند یا نه!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39d99x