پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 07:18
پرسپولیس
کد خبر: 38397

این تیم دیگر شش گل از پرسپولیس نمی‌خورد!

آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر مقابل مس کرمان بوده است.

پرسپولیس یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای ایران است که در تهران مستقر است. پرسپولیس بارها قهرمان لیگ برتر ایران شده و با برخی از باشگاه‌های مطرح جهان هم بازی داشته است. البته در سال‌های اخیر به دلیل محدودیت‌های مالی و اقتصادی، این باشگاه پرسپولیس با مشکلاتی روبرو شده است. با این حال، هواداران زیادی در ایران و حتی در سراسر جهان دارد و به عنوان یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های فوتبال در خاورمیانه شناخته می‌شود.

 

در لیگ سیزدهم و زمانی که پرسپولیس کورس قهرمانی لیگ برتر را با فولاد پیش می‌برد، تیم پرویز مظلومی برای توقف آنها پای به زمین گذاشت اما در نهایت پرسپولیس با شش گل توانست حریف را شکست دهد. نکته جالب اینکه از این پیروزی تا حالا، پرسپولیس هرگز نتوانسته در لیگ برتر شش گل به حریفان خود بزند.

هرچند پرسپولیس در آخرین بازی لیگ برتری خود برابر مس در کرمان که به سال 92 برمی گردد و موفق شد با علی دایی 6 بار دروازه مس را باز کند، اما جدا از این بازی پرسپولیس روزهای سختی را در کرمان پشت سر گذاشته است.

تا قبل از این بازی که به اولین برد پرسپولیس در کرمان برابر مس منجر شد، این تیم 6 بازی دیگر برابر مس در زمین آن ها انجام داده بود که 3 پیروزی برای مس و 3 تساوی در بازی رودروی دو تیم ثبت شده بود.

حالا با بازگشت پرسپولیس پس از 8 سال به شهر کرمان باید دید روند آخرین بازی آن ها در مصاف دو تیم با برتری سرخ ها به پایان می رسد و یا اینکه کرمانی ها خاطرات قدیمی تر خود را برابر این تیم تکرار می کنند.

اگر پرسپولیس بتواند مس کرمان را شکست دهد و صنعت نفت نیز در تهران به پیروزی برسد، در چهار هفته پایانی رقابت برای بقا در لیگ برتر به اوج خود خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36bmly