شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/08 17:29
جام ملت های آسیا
کد خبر: 128473

حاشیه های جام ملت های آسیا | گریه ای که این بازیکن سر داد (عکس)

جام ملت های آسیا در مرحله حذفی از امروز شروع شد.

به گزارش رصدورزشی - جام ملت های آسیا در مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد. جام ملت های آسیا با جدیت دنبال می شود. امروز مسابقاتی در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا  برگزار شد. جام ملت های آسیا وارد مراحل حساس تر هم می شود. جام ملت های آسیا هر روز دیدنی تر می شود. 

به گزارش ورزش سه ،  تیم ملی تاجیکستان در حالی به مصاف امارات رفته که در نیمه اول با نمایش سزاوارانه مقابل این تیم سرانجام روی یک ارسال، شاگردان پتر شگرت توانستند دروازه حریف را باز کنند.
در دقیقه 30 ارسال زوئیر جوروبوئف از جناح راست با ضربه سر مدافع پیش کشیده تاجیکستان، وحدت حنانوف، همراه شد تا توپ در گوشه دروازه امارات قرار بگیرد.

این گل که شاید مهمترین گل تاریخ فوتبال ملی تاجیکستان باشد، با خوشحالی شدید حنانوف همراه شد اما او بعد از شادی اولیه ناگهان احساسی شد.
در حالی که کارگردان تلویزیون قطر روی حنانوف فوکوس کرده بود، ناگهان او زیر گریه زد تا عجیب‌ترین لحظه از این مدافع تیم پرسپولیس به صورت زنده ثبت شود.

حنانوف که خوشحالی خود را با نیمکت تاجیکستان هم در میان گذاشت، بعد از چند ثانیه اشک‌های خود را پاک کرد و به خط دفاعی رفت تا ماموریت یک ساعت محافظت از دروازه تیمش را انجام دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3698ee