پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/17 09:20
پرسپولیس | یحیی گل محمدی
کد خبر: 124269

مقصر اصلی تساوی پرسپولیس کیست ؟ | یحیی گل محمدی به این سوال های فنی پاسخ نمی دهد!

در نشست های خبری بعد از بازی پرسپولیس بیشتر در مورد شرایط زمین صحبت می شود تا ابهامات فنی.

به گزارش رصد ورزشی :  یحیی گل محمدی در حالی که می توانست خیال پرسپولیسی ها را راحت کند نتوانست تیم تاجیکی را ببرد بسیاری  یحیی گل محمدی را مقصر این تساوی می داننند این یکی از عادات همیشگی یحیی گل محمدی است که هیچ وقت در مورد تصمیمات فنی و ابهامات زیادی که در مورد شرایط بدنی و تاکتیکی پرسپولیس وجود دارد صحبت نمی کند و همواره یحیی گل محمدی از مسائل حاشیه ای حرف می زند.

در نشست های خبری یحیی گل محمدی معمولا خبرنگاران در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنند و به نوعی این طور متوجه شده اند که به سوالات آن ها در مورد حاشیه ها از جمله سوالاتی پیرامون مسائل مالی، قراردادها، آپشن ها، شرایط تیم های حریف و حتی چمن مسابقه، پاسخ بهتری از سوی سرمربی پرسپولیس داده می شود تا مسائل فنی.

به همین دلیل کمتر کسی متوجه دلایل تصمیمات فنی گل محمدی در طول 90 دقیقه می شود. در همین بازی دیروز مقایل استقلال تاجیکستان و حتی بازی قبلی مقابل صنعت نفت، هیچ سوال فنی از دلیل این نوع و سبک بازی با پاس های رو به عقب و عرضی گرفته تا تعویض هایی که انجام شد پرسیده نشد اما فوتبالدوست ها متوجه شدند چند بازیکن سرماخورده در اردو وجود دارد و چمن زمین قبل از بازی آبیاری نشده است.

همین مسائل باعث شد بعد از بازی دیروز کسی پاسخی به این سوال پیدا نکند که چطور وحید امیری پس از ماه ها غیبت با 3 روز تمرین به زمین رفت یا چرا شهاب زاهدی پس از گلزنی نیمکت نشین شد یا پلن تاکتیکی کادرفنی برای حفظ گل چه بوده است؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xgjwz