جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/03 05:30
کد خبر: 41593

پسر بی رحم پدرش را آتش زد + جزییات

پسر جوان که برای نجات مادر از دست کتک‌های پدرش او را کشته و جسدش را آتش زده است به همراه مادر در دادگاه محاکمه شد.

پسر جوان که برای نجات مادر از دست کتک‌های پدرش او را کشته و جسدش را آتش زده است به همراه مادر در دادگاه محاکمه شد.

این پدرکشی هولناک دو سال قبل اتفاق افتاد و دختری با پلیس تماس گرفت و مدعی شد پدرش گم شده است.

دختر مرد گمشده وقتی به پلیس آگاهی رفت، گفت: پدرم چند روز پیش برای کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. گوشی موبایل پدرم خاموش است و ما می‌ترسیم بلایی سرش آمده باشد. پلیس بر اساس اطلاعاتی که دختر مرد مفقودی داده بود، متوجه شد او مردی 57 ساله به نام ابراهیم است. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد میانسال آغاز شده بود که در این میان ماموران پلیس جسد سوخته یک مرد میانسال را در جاده چالوس پیدا کردند که شواهد نشان می‌داد در محل دیگر کشته و سپس جنازه‌اش در جاده چالوس به آتش کشیده شده است.

جسد سوخته با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. در این میان نشانی‌هایی که خانواده ابراهیم از او داده بودند با نشانی‌های جسد مجهول‌الهویه در جاده چالوس مطابقت داشت. به این ترتیب آنها به سردخانه پزشکی قانونی رفتند و جسد پدرشان را شناسایی کردند.

در حالی که پلیس برای کشف راز مرگ ابراهیم تلاش می‌کرد همسر او بسیار بی‌تفاوت بود و همین ظن ماموران را برانگیخت. وقتی پلیس دختر مقتول را بازجویی کرد مشخص شد پدر و مادرش اختلافات شدیدی با هم داشتند. بازجویی از زهره همسر مقتول با تناقض‌گویی‌های او همراه بود و سرانجام زهره ۴۵ ساله پرده از جنایت خانوادگی برداشت؛ او گفت پسر ۲۵ ساله‌اش آرین، پدرش را کشته است.

با اطلاعاتی که این زن به پلیس داده بود آرین بازداشت شد و به قتل پدرش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش گفت: پدرم مرد عصبی و بددهانی بود و همیشه با مادرم درگیری داشت. او سر هر موضوعی مادرم را به باد کتک می‌گرفت و من از رفتارهایش ناراحت بودم. هر بار که با شیلنگ و دستان بزرگش مادرم را می‌زد آتش می‌گرفتم. یک بار از پدرم پول خواستم به من نداد من هم از حساب بانکی‌اش ۱۰ میلیون تومان برداشت کردم؛ وقتی پدرم به ماجرا پی برد به شدت عصبانی شد. او می‌گفت من و مادرم برای برداشت پول از حساب او با هم همدستی کرده‌ایم. پدرم، مادرم را مقابل چشمانم به شدت کتک زد و مرا از خانه بیرون انداخت. با اینکه مادرم مقصر نبود اما پدرم باز هم او را کتک زد.

او ادامه داد: از رفتارهای پدرم عصبی و خسته بودم و از او پر از نفرت شده بودم. به همین خاطر نقشه قتل پدرم را کشیدم تا او را برای همیشه از زندگی حذف کنم. من به پدرم قرص خواب‌آور خوراندم و وقتی بیهوش شده بود او را به جاده چالوس بردم و با کمک مادرم جسد را آتش زدیم و به خانه برگشتیم.

به دنبال اعترافات پسر جوان، مادرش مدعی شد دستی در قتل نداشته و فقط در آتش زدن جسد شوهرش به پسرش کمک کرده است‌. این زن همچنین گفت قرص‌های خواب‌آور را به پسرش داده تا به پدرش بخوراند و او چند ساعتی بخوابد و اذیت‌شان نکند؛ اما نمی‌دانسته پسرش قصد قتل دارد.

به این ترتیب برای آرین به اتهام قتل و برای مادرش به اتهام معاونت در قتل و جنایت بر میت کیفرخواست صادر و پرونده آنها به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به پرونده دو دختر قربانی برای برادرشان حکم قصاص خواستند و گفتند حاضر به گذشت نیستند. آنها برای مادرشان نیز اشد مجازات خواستند.

سپس آرین روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: رفتارهای بد پدرم باعث شد چنین تصمیم اشتباهی بگیرم. وقتی آخرین بار او مقابل چشمانم مادرم را به شدت کتک زد و مرا از  خانه بیرون انداخت همه وجودم پر از نفرت شد و تصمیم به انتقام گرفتم. من به پدرم قرص خواب‌آور خوراندم و در حالی که نیمه‌جان بود او را به جاده چالوس بردم. مادرم در قتل دستی نداشت و فقط در آتش زدن جسد به من کمک کرد. رفتارهای بد پدرم از من قاتل ساخت.

زهره هم گفت: من از نقشه قتل شوهرم هیچ اطلاعی نداشتم. پسرم به من گفت به پدرش قرص خواب خورانده و جسد شوهرم را در صندوق عقب گذاشته و می‌خواهد به جاده چالوس ببرد. من که از شنیدن حرف‌های پسرم شوکه شده بودم با او همراه شدم و در حمل جسد و آتش زدن آن مشارکت کردم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، آرین را به قصاص و به خاطر جنایت بر میت به پرداخت دیه محکوم کردند. زهره نیز به خاطر معاونت در قتل به ۱۰ سال زندان و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت محکوم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xe7lq