جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/02 04:50
استقلال | جواد نکونام
کد خبر: 123218

قهرمانی در چنگ استقلال | نکونام برای پرسپولیسی ها خط و نشان کشید

یکی از معضلات استقلال در فصل بیست و دوم هیجانات بیش از حد سرمربی پرتغالی بود

در شرایطی که جواد نکونام تا پیش از حضور در راس کادر فنی تیم استقلال به عنوان یکی از پر سر و صداترین سرمربیان لیگ برتری شناخته می‌شد اما در طول ۶ مسابقه برگزار شده این فصل استقلال با شرایطی متفاوت ظاهر شده است. جواد نکونام سرمربی استقلال که در فولاد و یا حتی در تیم نساجی بعضاً در طول مسابقات لیگ برتر با ایجاد سر و صدا و جر و بحث با داور مسابقه (همراه با دیگر اعضای کادر فنی اش) خود را به عنوان یکی از مربیان هیجانی لیگ برتری معرفی کرده بود اما در طول مسابقات برگزار شده این فصل همراه با کادر فنی استقلال با شرایطی متفاوت در کنار زمین چمن حضور پیدا کرده است.

آرامش جواد نکونام در جریان دیدار مقابل هوادار و در شرایطی که این تیم با دو گل از هوادار عقب افتاده بود مشخص کرد این سرمربی جوان به خوبی متوجه شرایطش در تیم استقلال بوده و یا اینکه از اتفاقات رخ داده در جریان لیگ برتر گذشته از سوی ریکاردو ساپینتو درس گرفته است. او نه تنها تیمش را دچار استرس و سردرگمی نکرد بلکه با تعویض‌ها و هدایت درست آبی پوشان زمینه ساز کامبک تیمش شد.

در تعدادی از مسابقات فصل گذشته ریکارد ساپینتو به دلیل پرخاشگری و ورود به زمین چمن با محرومیت‌های طولانی و کارت قرمز مواجه می‌شد و همین غیبت‌ها عاملی شد تا اکثر کارشناسان دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در برخی از مسابقات را همین رفتارهای سرمربی تیم آبی تهران قلمداد کنند.

جواد نکونام در اکثر دقایق بازی مقابل هوادار با آرامش و در شرایطی کاملاً عادی مشغول هدایت تیمش از درون محوطه فنی مقابل نیمکت تیمش در کنار چمن بود و در نهایت شاگردانش توانستند با به ثمر رساندن سه گل (پس از دریافت دو گل) بازی را سه بر دو به سود خود به پایان برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rg96b