پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/21 01:27
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 41890

دانستنی هایی جالب برای هتل بزرگ شیراز!

شیراز یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای سفر در ایام تعطیلات است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر مانند آرامگاه شاعران بزرگ، توجه مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. برای داشتن یک سفری دلچسب به شهر شیراز باید اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید. هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره و بسیار محبوب در این شهر است. در ادامه می‌خواهیم هتل شیراز را با جزئیات کامل موردبررسی قرار دهیم.

شیراز یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران برای سفر در ایام تعطیلات است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر مانند آرامگاه شاعران بزرگ، توجه مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. برای داشتن یک سفری دلچسب به شهر شیراز باید اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید. هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره و بسیار محبوب در این شهر است. در ادامه می‌خواهیم هتل شیراز را با جزئیات کامل موردبررسی قرار دهیم.

 

معرفی هتل بزرگ شیراز

 

با ورود به شهر شیراز از سمت دروازه قرآن، با یکی از بهترین هتل‌های شیراز روبه‌رو می‌شوید که به هتل بزرگ شیراز معروف است. این هتل 5 ستاره از هتل‌های تقریباً نوساز شهر شیراز به شمار می‌آید که در بهمن سال 1393 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود.

هتل شیراز در 14 طبقه ساخته‌شده است و ارتفاع زیاد این هتل موجب به وجود آمدن چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به شهر شیراز و یا رو به کوهستان‌ها و طبیعت شمال شرقی شیراز شده است. عوامل زیاد و متنوعی موجب محبوبیت این هتل شده‌اند. یکی از این عوامل، موقعیت جغرافیایی این هتل در شهر شیراز و نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

 

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل شیراز

 

همان‌طور که می‌دانید یکی از مواردی که باعث برتری یک هتل نسبت به سایر هتل های شیراز می‌شود، فاصله کم با مکان‌های مهم شهر است. درصورتی‌که شما در یک هتل در مرکز شهر اقامت داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودتان را به جاذبه‌های دیدنی این شهر برسانید و در ترافیک معطل نشوید.

مکان قرارگیری هتل شیراز نیز به صورتی است که مکان‌های دیدنی زیادی در اطراف آن قرارگرفته‌اند. ازجمله این مکان‌های گردشگری می‌توان به دروازه قرآن، باغ جهان‌نما، گهواره دید، لونا پارک شیراز، موزه سنگ هفت‌تنان، باغ ملی، آرامگاه حافظ و آرامگاه بابا کوهی اشاره کرد.

فاصله هتل شیراز با جاذبه‌های دیدنی که نام بردیم به صورتی است که شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه خودتان را به این جاذبه‌ها برسانید و از آن‌ها بازدید کنید.

 

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

 

با اقامت در هتل شیراز، شما می‌توانید در هر اتاقی که مدنظر دارید اقامت کنید و ویژگی‌های اتاقتان را به مسئولان هتل تذکر بدهید. این هتل از طبقه هفتم تا طبقه دوازدهم، بخش اقامتی هتل محسوب می‌شود که دارای تعداد 158 اتاق است و درمجموع این هتل ظرفیت پذیرایی از 350 مسافر را دارد.

در ابتدا انواع اتاق‌های هتل شیراز به دو نوع دوتخته تویین و دوتخته دبل خلاصه می‌شدند، اما با ایجاد شدن سوییت کانکت و رزرو اتاق‌های دوتخته توسط یک نفر، اتاق‌های هتل شیراز تنوع بیشتری پیدا کردند. این واحدهای اقامتی راحت و دل‌باز اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم رقم خواهند زد.

 

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

 

امکانات اتاق‌های هتل شیراز

 

یکی از مهم‌ترین نکات برای مسافران در هنگام رزرو یک هتل، باید به آن توجه داشته باشند امکاناتی است که در واحدهای اقامتی هتل وجود دارد. با اقامت در هتل بزرگ شیراز می‌توانید از امکاناتی مثل صندوق امانات الکترونیک، سرویس چای، کمد لباس، مبلمان، تلفن، آباژور، تلویزیون، میز چمدان، لوازم بهداشتی، میز آرایش و سشوار استفاده کنید. همچنین در اتاق‌های این هتل برای رفاه بیشتر مسافران اینترنت رایگان در نظر گرفته‌شده است. یخچالی‌های هر اتاق نیز دارای اقلام گوناگونی هستند که استفاده از این اقلام به‌عنوان استفاده از سرویس مینی بار هتل است.

در تمامی اتاق‌های این هتل، تراس به همراه میز و صندلی وجود دارد که امکان تماشای چشم‌اندازی بی‌نظیر را به مسافران می‌دهد.

 

امکانات هتل بزرگ شیراز

 

تا اینجا در مورد امکاناتی که به‌طور همگانی در اتاق‌های هتل شیراز به مسافران عرضه می‌شود، صحبت کردیم. به‌طورکلی هتل ساختمان هتل نیز دارای امکانات و ویژگی‌هایی است که این هتل را از سایر هتل‌های پنج ستاره شیراز متمایز می‌کند.

در ساختمان هتل علاوه بر اتاق‌ها برای اقامت مسافران، بخش‌هایی مثل رستوران، کافی‌شاپ، جکوزی و سونا، استخر، سالن بدن‌سازی و نمازخانه برای راحتی مسافران در نظر گرفته‌شده است. خدمات خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، مبلمان راحتی و خدمات اینترنت رایگان از مجموعه خدماتی هستند که در هتل شیراز به مسافران ارائه می‌شوند.

 

امکانات هتل بزرگ شیراز

 

معرفی رستوران‌های هتل شیراز

 

با اقامت در این هتل دیگر برای صرف وعده‌های غذایی نیازی نیست به دنبال یک رستوران باکیفیت و عالی در شهر شیراز باشید. شما می‌توانید به گشت‌وگذار در این شهر بپردازید و بعد برای میل کردن غذا و استراحت به هتل برگردید. در هتل بزرگ شیراز تعداد شش رستوران مختلف ساخته‌شده‌اند که هر یک از آن‌ها در طبقه متفاوتی قرارگرفته‌اند. در ادامه به معرفی چند مورد از رستوران‌های این هتل بی‌نظیر می‌پردازیم:

 

رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

 

در طبقه چهارم این هتل، یکی از بهترین رستوران‌های شیراز قرارگرفته است. فضای بی‌نظیر این رستوران، موسیقی زنده، لژ خانوادگی، انواع غذاهای سنتی ایرانی و شیرازی، انواع سالاد و دسر از مواردی هستند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر این رستوران در میان مسافران شده‌اند.

این رستوران با داشتن ظرفیت 300 الی 450 نفر می‌تواند میزبان مراسم‌های شما نیز باشد.

 

رستوران ایتالیایی

 

اگر به غذاهای بین‌المللی و همچنین غذاهای ایتالیایی علاقه‌مند باشید، می‌توانید برای صرف غذا به رستوران ایتالیایی هتل شیراز در طبقه چهارم بروید. در این رستوران بی‌نظیر غذاهایی مثل پاستا، لازانیا و پیتزا به روش اصیل خود طبخ می‌شوند و طرفداران زیادی نیز دارند.

 

رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

 

رستوران دریایی

 

یکی از خاص‌ترین رستوران‌هایی که در شهر شیراز وجود دارد، رستوران دریایی هتل شیراز است. این رستوران در طبقه ششم هتل واقع‌شده است و در آن انواع غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو سرو می‌شود. اگر از طرفداران غذاهای دریایی باشید، این رستوران بهترین گزینه برای شما در سفر به شیراز است.

رستوران پانارامیک

رستوران گردان یا رستوران پانارامیک یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین رستوران‌های شهر شیراز و هتل شیراز است. این رستوران گردان در طبقه سیزدهم هتل قرارگرفته است و ارتفاع زیاد آن موجب شده چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر شیراز داشته باشد. در رستوران پانارامیک انواع سالاد، دسر و فست فود با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود. در سفر به شهر شیراز فرصت دیدن چشم‌انداز شهر شیراز در این رستوران را از دست ندهید.

 

رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز

 

کافی‌شاپ‌های هتل شیراز

 

همان‌طور که می‌دانید هتل بزرگ شیراز یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ساخته‌شده در این شهر است. در این هتل علاوه بر رستوران‌های بی‌نظیر، دو کافی‌شاپ اصلی وجود دارد. کافی‌شاپ اصلی این هتل، در لابی هتل قرارگرفته است. برای امتحان کردن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای بی‌نظیر و جدید، این کافی‌شاپ را انتخاب کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از شنیدن صدای پیانو در این فضا لذت ببرید.

کافی‌شاپ دیگر هتل بزرگ شیراز، کافی‌شاپ شیراز اسکای است که در طبقه سیزدهم هتل قرارگرفته است. اگر به دنبال یک کافی‌شاپ جدید و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما کافی‌شاپ شیراز اسکای است.

 

پارکینگ هتل شیراز

 

برای مسافرانی که با ماشین شخصی به شهرهای دیگر سفر می‌کنند، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل داشتن پارکینگ اختصاصی خواهد بود. چراکه مسافران نمی‌خواهند در تمام طول سفرشان به فکر جای پارک خودرو و خطرات احتمالی برای آن باشند.

خوشبختانه هتل شیراز با داشتن مجهزترین سیستم مدیریت، دارای چهار پارکینگ طبقاتی است. با رزرو اتاق در این هتل نگران پر شدن پارکینگ نباشید. مجموعه پارکینگ این هتل ظرفیت 600 خودرو را دارد. علاوه بر این دارای دو آسانسور با ظرفیت بیست نفر است که ارتباط طبقات مختلف پارکینگ با لابی هتل و مرکز اصلی تجاری آن را برقرار می‌کند.

برای رفاه بیشتر مسافران و راحتی آن‌ها، هتل شیراز سرویس پارک خودرو را نیز در نظر گرفته است. برای استفاده از این سرویس تنها کافی است که سوئیچ را روی خودرو قرار دهید و مسئولیت انتقال خودرو به پارکینگ را به مسئولان هتل بسپارید.

 

خدمات تشریفات ویژه هتل بزرگ شیراز

 

هتل شیراز بخشی از خدمات را به‌عنوان خدمات CIP یا تشریفات اختصاصی در نظر گرفته است. استفاده از این خدمات، هزینه‌ای مجزا از هزینه رزرو اتاق خواهد داشت. برای استفاده از تشریفات ویژه هتل می‌بایست با پذیرش هتل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

استقبال از مسافر با خودروی اختصاصی روی باند فرودگاه، تحویل گرفتن بار توسط پرسنل، جایگاه تشریفات و همراهی مسافر تا هتل با ترانسفر ویژه ازجمله خدماتی هستند که در حالت CIP به مسافران عرضه می‌شوند. باید بدانید که هزینه استفاده از این خدمات برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

نکته‌ای که در خصوص خدمات تشریفات اختصاصی هتل شیراز باید بدانید، این است که ترانسفر برگشت از هتل جزو خدمات ارائه‌شده هتل نمی‌باشد.

 

هزینه اقامت کودکان

 

اگر در طول سفر کودکتان همراهتان است باید بدانید در هتل‌های مختلف قوانین متنوعی برای هزینه اقامت کودکان در سنین مختلف وجود دارد. در هتل بزرگ شیراز برای کودکان زیر دو سال اقامت رایگان در نظر گرفته‌شده است. هزینه اقامت کودکان دو تا شش سال نیز مطابق قوانین در هتل دریافت می‌شود و برای کودکان بزرگ‌تر از شش سال هزینه به‌عنوان یک فرد کامل در نظر گرفته می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2re7kw