شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/24 05:59
ازدواج
کد خبر: 41139

هرگز با این زنان ازدواج نکنید | اینگونه از بدبخت شدن فرار کنید

مرد و زنی که می‌خواهند با هم ازدواج کنند مسلما هیچ‌یک کامل نیستند و هر یک ایراداتی دارند، اما برخی از مردان و یا زنان اصلا برای ازدواج و زندگی مشترک ساخته نشده‌اند.

مرد و زنی که می‌خواهند با هم ازدواج کنند مسلما هیچ‌یک کامل نیستند و هر یک ایراداتی دارند اما برخی از مردان و یا زنان اصلا برای ازدواج و زندگی مشترک ساخته نشده‌اند. پیش از ازدواج دختر و پسر باید نسبت به ویژگی های همسر آینده خود اطلاع لازم را پیدا کنند. ازدواج نامناسب می تواند شرایط زندگی افراد به شکل نامناسبی تغییر دهد.

ازدواج‌کردن آن هم با انسان مناسب و با عشق و صمیمیت بسیار خوب است، اما باید بدانید هر زن و مردی برای ازدواج مناسب نیست و حتی زنان و مردانی هستند که به‌هیچ‌روی برای ازدواج و زندگی مشترک ساخته نشده‌اند یعنی سیستم فکری و شخصیتی‌شان به‌گونه‌ای نیست که بتوانند ازدواج کنند و اگر هم این کار را انجام دهند در آن موفق و کامیاب نخواهند بود.

امروزه وضعیت به‌گونه‌ایست که زن و مرد معمولا پیش از ازدواج می‌توانند با هم آشنا شوند و زمانی را با هم معاشرت کنند تا بیش‌تر از هم شناخت پیدا کنند. به گزارش رویداد ۲۴ در این نوشته می‌خواهیم زنانی را به شما معرفی کنیم که دارای ویژگی‌های اخلاقی خاصی هستند و ازدواج‌کردن با آن‌ها شما را به جای خوبی نمی‌برد.

مهم‌ترین اصل در یک رابطه سالم و هدف‌مند احترام متقابل و نشان دادن توجه به یک‌دیگر کمک به پیشرفت هم و گذراندن زمان‌هایی لذت بخش است.

در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های زنانی را با شما در میان بگذاریم که برای ازدواج مناسب نیستند.

زنان کمال‌گرا و پرتوقع

توجه داشته باشید که با زنان پرتوقع و کمال‌گرا ازدواج نکنید. این افراد، کسانی هستند که یک لیست بلند از توقعات‌شان از شما همراه خود دارند. تا زمانی که همه نیاز‌ها و توقعات‌شان را برآورده نکنید، دست بردار نیستند. با غرزدن، تهدید کردن، گریه کردن و… کاری می‌کنند که شما به سازشان برقصید. هرگز کوتاه نمی‌آیند و همه چیز را با هم می‌خواهند.

زنان حسود

یکی از ویژگی‌های که در برخی زنان وجود دارد حسادت است چیزی که زندگی با چنین زنی را برای شما تلخ خواهد کرد. شاید با خود بگوید هیچ زنی نمی‌تواند همسرش را با زن دیگری ببیند این موضوع درست است، اما این‌که کسی دوست ندارد همسرش را با دیگری ببیند با کسی که شکاک است و مدام شما را کنترل و بازخواست می‌کند تفاوت دارد.

حسادت و شکاکی افراطی زندگی را چنان به کامتان تلخ می‌کند که هرگز نمی‌توانید روی آرامش و خوشی را ببینید.

زنانی که مدام غیبت می‌کنند

زنانی که مدام از دیگران پیش شما غیبت می‌کنند، قطعا روزی فرا می‌رسد که در مورد شما پیش دوستان و خانواده‌اش نیز غیبت خواهد کرد. این موضوع نمی‌تواند برای شما خوشایند باشد که دیگران همه چیز را درباره شما بدانند و به خصوصی‌ترین مسائل زندگی شما و زندگی مشترک‌تان پی ببرند. پس بهتر است با این افراد ازدواج نکنید.

زنانی که مدام چشم‌وهم‌چشمی می‌کنند

شما باید با زنی ازدواج کنید که برای خودش زندگی می‌کند نه این‌که مدام در فکر چشم‌وهم‌چشمی از دیگران باشد. با دخترانی که اهل چشم و هم چشمی هستند ازدواج نکنید. این افراد هر چیزی که در دیگران ببینند را می‌خواهند داشته باشند تا حس نکنند که از دیگران یا از مد عقب افتاده‌اند. به عنوان مثال شما دیروز با او به خرید رفته‌اید و او یک پالتوی چرم شیری رنگ خریده است. امروز تن خواهرتان، پالتوی چرم قرمز رنگ را دیده است و حالا می‌خواهد دوباره بروید و از همان نوع پالتویی که تن خواهرتان بوده است را بخرید. درباره ماشین، خانه، مهریه، جهیزیه و... نیز به این صورت عمل می‌کند. هر چیزی که دیگران انجام داده باشند یا داشته باشند را می‌خواهد.

زن بد اخلاق

بداخلاقی بدترین ویژگی زنیست که می‌خواهید با او ازدواج کنید. به‌راستی داشتن ازدواج و زندگی موفق با زن بداخلاق و ناراضی می‌تواند شما را برای همیشه ناراحت و افسرده کند.

زنان رئیس

ازدواج باید برپایه مهر و صمیمیت و روابط و تصمیمات مشترک باشد آن هم با هم‌دلی و هم‌اندیشی. زنان کنترل‌گر و رئیس، برای ازدواج مناسب نیستند. این افراد می‌خواهند دائم به شما دستور بدهند که چه کار کنید و چه کار نکنید. آن قدر دستور می‌دهند و می‌خواهند همه چیز بر وفق مرادشان باشد که دیگر فرصتی برای نظر دادن شما باقی نمی‌ماند.

زنان لوس

زنی که هر چیزی در زندگی خواسته برایش فراهم شده و هرگز برای رسیدن به چیزی سختی نکشیده است، بعید است بهترین همسر باشد. مهم نیست که چه اندازه کوشش کنید او را با واقعیت زندگی رو به رو کنید، او درست مانند یک دختر بچه است و ازدواج با او یعنی دائما و بالاجبار فداکاری کردن. اگر او هرگز در زندگی خود مجبور نبوده است سختی بکشد یا از چیزی چشم پوشی کند، از این به بعد هم بعید است بخواهد چنین کاری کند.

زنان بی‌ادب

ادب و ارج و احترام یکی از مهم‌ترین ارکان هر رابطه و ازدواج است. اگر احترام بین دختر و پسر نباشد و حرمت‌ها از بین برود، اتفاقات بسیار بدی در رابطه می‌افتد؛ بنابراین اگر می‌بینید شریک عاطفی‌تان عادت دارد به شما، دوستان و خانواده‌تان بی‌احترامی کند، از الفاظ رکیک و فحش استفاده می‌کند، حتی زمانی که به او تذکر داده‌اید که رفتارش را دوست ندارید، باید بدانید که ازدواج کردن با او به صلاح شما نیست.

زنان خودشیفته و خودخواه

فردی که خودشیفته باشد تنها به فکر خودش است. برایش مهم نیست که نیاز‌ها و خواسته‌های شما برآورده می‌شود یا خیر. برایش مهم نیست که شما از چه چیزی ناراحت می‌شوید و چه چیز‌هایی را دوست دارید. او فقط به فکر خودش است. خودخواهی و خودشیفتگی، به رابطه و زندگی مشترک آسیب زیادی می‌رساند. به علاوه اگر نیاز‌های شما در رابطه برآورده نشود، شما کم کم اعتمادبه‌نفستان را از دست می‌دهید و دچار افسردگی می‌شوید.

زنان مادی‌گرا

فردی که پول ماشین و در کل مادیات را به چیز‌های مهم‌تر مانند عشق، احترام، خانواده، فرزندان و… ترجیح بدهد، فرد مناسبی برای ازدواج نیست. هرچقدر هم که شما پولدار باشید و بتوانید با پول و ثروت‌تان او را در کنار خود نگه دارید، هر لحظه امکان دارد فردی پولدارتر از شما پیدا شود و به راحتی همسرتان را از شما جدا کند؛ بنابراین بهتر است با چنین فردی ازدواج نکنید، چون تضمینی وجود ندارد که او با شما تا چه مدت زیر یک سقف خواهد ماند و یا آیا خیانت نخواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozoyq