جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/02/23 09:47
سلبریتی
کد خبر: 39487

فقط باهوش ها می توانند این کوچولوهارو شناسایی کنند+عکس

چقدر سلبریتی های محبوب را می شناسید؟

سلبریتی به شخصی اطلاق می شود که معمولا در زمینه های مختلف سرشناس باشند.سلبریتی ها معمولا افراد محبوبی هستند وطرفدارای زیادی دارند.برای اشنایی با چند شخصیت سلبریتی این متن را دنبال کنید.

 در این مقاله قرار است ببینیم چقدر سلبریتی‌های محبوبتان در سینما و تلویزیون و موسیقی را می‌شناسید و آیا آن‌قدر طرفدار این افراد هستید که بتوانید آن‌ها را از روی عکس کودکی‌شان تشخیص دهید؟

در ادامه این مقاله تعدادی عکس از آلبوم‌های خانوادگی این افراد مشهور بیرون کشیده‌ایم و قرار است ببینیم با یک راهنمایی کوچک می‌توانید نام برخی از

مشهورترین سلبریتی‌های حال حاضر دنیا را حدس بزنید؟ توضیح آخر اینکه سعی کنید پیش از خواندن راهنمایی‌ها فرد مورد نظر را حدس بزنید چرا که در بسیاری از مواقع راهنمایی‌ها کار را بسیار ساده می‌کنند. پاسخ تصاویر در پایان مقاله درج شده است.

 

۱.سلبریتی های معروفاگر این کوچولوها را شناسایی کنید، خیلی باهوش هستید

هرچند سه دهه‌ای از مرگ این موزیسین می‌گذرد اما دلم نیامد عکس او را در این مقاله قرار ندهم. بسیاری این مرد بریتانیایی را خوش صداترین خواننده تاریخ راک می‌دانند.

۲.سلبریتی های معروف

اگر این کوچولوها را شناسایی کنید، خیلی باهوش هستید

او هم یک موزیسین است اما بر عکس نفر قبلی خانم است و آمریکایی و البته زنده. اگر به رابطه این خواننده با یکی از پرحاشیه‌ترین خواننده‌های مرد دنیا اشاره کنم احتمالا زیادی آسان می‌شود پس به همین بسنده می‌کنیم که این خانم عمل پیوند کلیه داشته است.

۳.سلبریتی های معروف

اگر این کوچولوها را شناسایی کنید، خیلی باهوش هستید

راستش این یکی حسابی مشخص است اما اگر نتوانسته‌اید حدس بزنید باید بگویم این بازیگر 26 ساله را ممکن است به خاطر نقشش به عنوان معشوق یک ابرقهرمان مشهور به یاد بیاورید.

۴.سلبریتی های معروف

اگر این کوچولوها را شناسایی کنید، خیلی باهوش هستید

شما در حال تماشای تصویر کودکی یکی از مشهورترین و پردرآمدترین بازیگران مرد هالیوود هستید که البته یک ابرقهرمان هم هست، اما یک ابرقهرمان بی‌ادب.

۵.سلبریتی های معروف

اگر این کوچولوها را شناسایی کنید، خیلی باهوش هستید

این یکی هم مانند قبلی هم مرد است و هم بازیگر است و هم پردرآمد. صاحب این تصویر البته مانند نفر قبلی ابرقهرمان هم هست اما از آن ابرقهرمان‌هایی که ممکن است خودش را فدای امنیت زمین کند.

پاسخ تصاویر:

۱. فردی مرکوری

۲. سلنا گومز

۳. زندایا

۴. رایان رینولدز

۵. رابرت داونی جونیور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozkrl