دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/29 03:00
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 41960

قیمت استخر بادی بزرگسال ارزان

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به ویژگی های استخر بادی بزرگسال و قیمت این محصولات و همین طور بهترین استخر بادی تابستانی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را ثبت کنید.

همان طور که میدانید با شروع فصل گرما افراد سعی می کنند تا با تهیه و خرید محصولات تفریحی و خصوصا محصولات مرتبط به آب و ورزش های آبی ، یک محیط ایده آل را برای تفریح و سرگرمی خود در گرمای هوا فراهم کنند. به همین دلیل افرادی که فضای کافی را در اختیار دارند به دنبال خرید یک استخر بادی می گردند تا با در اختیار داشتن این محصول در کنار کودکان به بازی پرداخته و لذت این تفریح را به صورت کامل تجربه کنند.

در همین رابطه باید اشاره کنیم که استخرهای بادی تنوع بسیار زیادی دارند که هر یک از آن ها ویژگی های متفاوتی نسبت به هم دارند و همین امر نیز در قیمت این محصولات اثرگذار بوده است. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به ویژگی های استخر بادی بزرگسال و قیمت این محصولات و همین طور بهترین استخر بادی تابستانی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را ثبت کنید.

قیمت استخر بادی بزرگسال ارزان

ارتفاع استخر بادی در مدل های مختلف

در اولین بخش از این مقاله باید به بررسی ارتفاع مدل های گوناگون استخر بادی بپردازیم. اکثر افراد بزرگسال این دغدغه را دارند که یک کالایی را انتخاب کنند که ارتفاع نسبتا بلندی داشته باشد تا بتوانند علاوه بر حالت نشسته ، در حالت ایستاده نیز به تفریح پرداخته و یا حتی در این استخرها شنا کنند. در رابطه با این مسئله باید اشاره کنیم که استخرهای بادی بزرگسال عموما ارتفاع کمی دارند و در واقع استخرهای بادی حداکثر ارتفاعی که دارند 56 سانتی متر می باشد که این امر باعث شده تا بیشتر مدل های استخر بادی برای سنین کودک مناسب باشد.

البته این ارتفاعی که عنوان کردیم بیشتر در استخرهای بادی اینتکس صدق میکند و در برندهای دیگر ممکن است که این ارتفاع متغیر باشد. برای مثال برند اینتایم همواره سعی کرده تا استخرهای بادی با ارتفاع تا 75 سانتی متر را هم تولید کند که این عامل هم سبب شده تا مقداری ارتفاع بلندتر را هم افراد بزرگسال بتوانند تجربه کنند.

تنوع ظاهری در استخرهای بادی

استخر بادی همان طور که اشاره کردیم تولید برند های مختلفی نظیر اینتکس ، بست وی ، اینتایم ، جیلانگ و سایر برند های متفرقه می باشد به همین دلیل مشتریان عزیز می توانند با توجه به این مسئله و با انتخاب یکی از برند های نام برده شده ، یک کالای ایده آل را برای خرید و ثبت سفارش خود انتخاب کنند. با توجه به این مسئله باید اشاره کنیم که استخرهای بادی ظاهرهای گوناگونی هم دارند و در شکل و شمایل و ابعاد مختلفی هم تولید شده اند. به طور مثال در حالت رایج مشتریان می توانند از میان استخرهای مستطیلی شکل و یا گرد مدل مد نظر خود را انتخاب کنند که بیشترین تعدد ساخت به این دو ظاهر تعلق می گیرد.

در این میان کمپانی های اینتکس و بست وی با خلاقیت خود سعی کرده اند تا مدل های خلاقانه و جذاب دیگری هم تولید کنند که این بار شکل و شمایل متفاوت تری داشته و از دو حالت گرد و مستطیلی خارج شده است. به طور مثال استخرهای لوبیایی شکل اینتکس اخیرا محبوبیت بسیار زیادی را در میان سنین مختلف به دست آورده است. هم چنین ساختارهای خاص منحنی شکل استخرهای بست وی هم از این قضیه مستثنی نبوده و باعث شده تا دست خریداران برای انتخاب یک استخر بادی ایده آل به صورت کامل باز باشد.

انواع استخر بادی

استخر بادی برای شنای افراد بزرگسال مناسب است؟

این سوالی است که خیلی از افراد از ما میپرسند که آیا در مدل های مختلف استخر بادی می توان به شنا پرداخت و در واقع افراد بزرگسال می توانند در استخرهای بادی شنا کنند؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که قطعا با توجه به ارتفاع کمی که استخرهای بادی دارند ، شنا کردن در این محصولات به هیچ عنوان برای بزرگسالان میسر نخواهد بود. در ارتفاع50 الی 75 سانتی متری که در بخش های بالا به عنوان حداکثر ارتفاع این استخرها عنوان شد ، قطعا یک فرد بزرگسال به هیچ عنوان نمی تواند به شنا کردن بپردازد و این مسئله سبب شده تا افراد بزرگسال اگر قصد خرید یک استخر برای شنا کردن را دارند به سراغ مدل های دیگر استخر بروند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مدل های استخر مخصوص سنین بزرگسال

استخرهای بادی برای سنین بزرگسال عموما دارای یک سری ویژگی نظیر بهره مندی از تکیه گاه و نشیمنگاه بادی هستند. در واقع وجود یک یا چند صندلی بادی در این استخرها باعث می شود تا فرد بزرگسال برای استراحت و ریلکس کردن در داخل آب بتواند از یک استخر بادی استفاده کند. حال اگر فرد قصد دارد تا به شنا کردن نیز مشغول شود طبیعتا باید به سراغ مدل های دیگر استخر برود. در این راستا دو پیشنهاد مهمی که می توان به آن اشاره کرد استخر پیش ساخته فریمی و استخر برزنتی ایزی ست می باشد که در ادامه به خصوصیات این دو مدل از استخرها نیز اشاره خواهیم کرد.

استخر پیش ساخته فریمی

استخر پیش ساخته فریمی

یکی از باکیفیت ترین مدل های استخر پرتابل و آماده را می توان استخر پیش ساخته فریمی در نظر گرفت که با ظاهری فوق العاده و تنوع دیدنی عرضه شده و تقریبا میتوان عنوان کرد که در تمامی سایز ها این محصولات تولید و عرضه شده اند. این استخرها دارای بدنه برزنتی بوده و به صورت سه لایه و ضخیم طراحی و عرضه شده اند. از نظر شکل و شمایل شما می توانید این محصولات را در مدل های مختلف مستطیلی ، گرد و بیضی شکل مشاهده کنید. این استخرها دارای یک سری فریم و پایه های آلومینیومی هستند که فوق العاده مقاوم و با کیفیت بوده و سبب شده تا استخر در بهترین حالت ممکن راه اندازی گردد.

نصب و راه اندازی این استخرها در بازه زمانی بین بیست دقیقه تا یک ساعت بسته به سایز و ابعاد استخر انجام پذیر خواهد بود. هم چنین از نظر ارتفاع نیز این استخرها از ارتفاع 25 سانتی متر تا حداکثر 132 سانتی متری عرضه شده اند که قابلیت اتصال پمپ تصفیه آب ، گرمکن آب و همین طور بهره مندی از درپوش استفاده را نیز دارا خواهند بود که این مسئله سبب شده تا با در اختیار داشتن این استخرها شما یک استخر کامل و در عین حال پرتابل را همواره در اختیار داشته باشید.

استخر برزنتی ایزی ست

استخر برزنتی ایزی ست

نوع دیگری از استخرهای برزنتی که در بازار موجود می باشد ، استخر برزنتی ایزی ست است که عموما این استخرها نیز همانند استخرهای فریمی ، دارای بدنه ای از نوع برزنت سه لایه بوده و همان ضخامت و کیفیت را از خود به جای گذاشته اند. تنها تفاوت این استخرها بحث وجود لبه بادی در بالای استخر به جای پایه های آلومینیومی می باشد که این امر باعث شده تا هزینه این مدل از محصولات نسبت به مدل های فریمی کمتر باشد و در عین حال راه اندازی سریع و آسان تری را هم بتوانید تجربه کنید. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر ارتفاع این استخرها از ارتفاع 51 سانتی متر تا 132 سانتی متری نیز تولید شده اند که شما می توانید از میان مدل های گرد و بیضی شکل ، این استخرها را هم انتخاب کنید.

خرید استخر برزگسال ارزان

قیمت و خرید استخر بزرگسال ارزان

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله در اختیار شما عزیزیان قرار داده ایم ، حال شما با آگاهی کامل می توانید از میان مدل های مختلف استخر بادی ، استخر پیش ساخته و همین طور استخر ایزی ست یک مدل را بسته به سلیقه خود انتخاب نموده و سفارش دهید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم که حتما تنوع مدل های مختلف این محصولات را از سایت رسمی نمایندگی اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com مشاهده نموده و محصولات جدید و جذاب را همره با کارت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

علاوه بر این ها شما عزیزان میتوانید با مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی اینتکس به نشانی : تهران ، جنت آباد شمالی ، بالاتر از گلزار شرقی ، پلاک 313 ، طبقه همکف خرید خود را شخصا انجام داده و مدل های گوناگون محصولات را هم مشاهده کنید. امکان مشاوره و خرید ثلفنی نیز با شماره تماس های 02156190840 09376668146 و 09026668146 نیز برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم می باشد. فروشگاه اینتکس ایران بزرگ ترین عرضه کننده محصولات بادی و تفریحی در کشور می باشد که با اطمینان خاطر می توانید سفارشات خود را با کمترین قیمت و بیشترین تنوع به ثبت برسانید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ly7e8