شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/07 14:00
تعبیرخواب
کد خبر: 40212

تعبیر خواب زلزله | دیدن زلزله در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب زلزله را در مقاله زیر بخوانید.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

 اگر در خواب زلزله، لرزش زمین و یا فرو رفتن قسمتی از زمین را دیدید، تعبیرش این است که یک رنج و عذاب، سختی، دشواری و یا گرفتاری بسیار بزرگ از جانب یک فرد صاحب مقام و یا حاکم در پیش خواهید داشت. به تعبیر دیگر امکان دارد که گرفتار قحطی، خشکسالی و یا بیماری شوید. همانطور که در قرآن کریم آمده: فَخَسَفْنَا بِهِ وَبِدَارِهِ الْاَرْضَ… _ پس ما او و خانه‌اش را در زمین فرو بردیم… (قصص- ۸۱)، ‌‌‌‌‌در هر حال تعبیر خواب زلزله برای مردم خوب نیست و نشانه عذاب و عقوبت می باشد.

تعبیر خواب

از نظر یوسف نبی

از نظر یوسف نبی (ع) اگر کسی در خواب خود زلزله ببیند، این خواب ناشی از ترس و اضطراب او از رئیس و یا اربابش می باشد. شما از اینکه نمی دانید او چه تصمیمی در سر دارد، نگران می باشید.

از نظر محمد ابن سیرین

از نظر محمد بن سیرین اگر کسی در خواب ببیند که زلزله آمده است، تعبیرش این است که مردم آن سرزمین از حاکم خود رنج و بلا خواهند دید، میزان و شدت این بلا و گرفتاری به میزان جنبش و شدت زلزله و لرزش زمین خواهد بود. اگر دیدید که در اثر زلزله نیمی از زمین واژگون شده و زیر زمین بالا آمده بود و به طور کلی زمین زیر و رو شده بود، این خواب هم نشانه ای از یک فتنه و آشوب است. شاید بلای بزرگی در انتظار شما باشد. بهتر است صدقه بدهید تا رفع بلا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwvb6