سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/09/04 08:06
جواد نکونام | محمدحسین مرادمند | استقلال
کد خبر: 125253

جواد نکونام به مدیران استقلال هشدار داد : این ستاره را می خواهم

جواد نکونام اجازه نداد مدافع مصدوم استقلال را از لیست کنار بگذارند.

به گزارش رصد ورزشی :جواد نکونام اجازه نداد مدافع مصدوم استقلال را از لیست کنار بگذارند. مصدومیت محمدحسین مرادمند ستاره استقلال یه گونه‌ای است که این بازیکن استقلال قطعا نیم‌فصل اول را از دست می‌دهد و بحث‌هایی در مورد این‌که او تا اواخر اسفند نمی‌تواند فوتبال بازی کند هم مطرح است به همین خاطر شایعه شده بود استقلال قید مرادمند را می‌زند و او را از لیست نفراتش کنار می‌گذارد تا در نیم‌فصل دوم بتواند یک بازیکن جدید به جای او جذب کند ولی از قرار معلوم جواد نکونام سرمربی استقلال اصلا چنین اجازه‌ای را نداده است.

یکی از مسئولان باشگاه در این مورد به خبرورزشی گفت: تصمیم‌گیری پیرامون بازیکنان با سرمربی تیم است و جواد نکونام نه‌تنها اجازه نداد نام محمدحسین مرادمند از فهرست نفرات استقلال خارج شود بلکه به طور جدی پیگیر وضعیت مصدومیت اوست. برخلاف تصورات اولیه خوشبختانه آسیب‌دیدگی مرادمند و دوره بهبود او ۴ ماه طول نمی‌کشد و این بازیکن می‌تواند از اواسط یا حداکثر اواخر بهمن ماه برای ما به میدان برود. با توجه به این‌که رقابت‌های لیگ برتر از دی ماه به خاطر جام ملت‌های آسیا تعطیل می‌شود، محمدحسین عملا از هفته شانزدهم یا هفدهم لیگ می‌تواند برای استقلال بازی کند و در چنین شرایطی کنار گذاشتنش از لیست استقلال حرکتی کاملا اشتباه تلقی می‌شود. مرادمند از بهمن ماه به میدان باز خواهد گشت و جواد نکونام هم تصمیم درستی گرفته که او را حفظ می‌کند. ما قاطعانه از سرمربی خودمان و بازیکن مصدوم استقلال حمایت می‌کنیم و به برگشتن او ایمان داریم.

محمدحسین مرادمند آخرین گل‌زن استقلال مقابل پرسپولیس در دربی‌های پایتخت هم محسوب می‌شود و خرداد ماه امسال در فینال جام حذفی برای استقلالی‌ها گل زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2aly8e